Klaus Roberg

Klinikk For Alle Askøy, Klinikk For Alle Vestkanten

2009

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk For Alle Askøy Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø
Klinikk For Alle Vestkanten Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Loddefjordveien 2 5171 Loddefjord
Klaus Roberg er kiropraktor i Askøy og Bergen

Siste vurderinger av Klaus Roberg

En som kan jobben

Klinikk: Vestkantklinikken Askøy Skrevet

En god erfaren Kiroprakter som kan jobben plus mye mer. Han fikk meg på beine igjen etter jeg kunne nesten ikke gå, hadde vært til andre i over et år uten fremgang, etter bare noen få behandlinger hos Klaus såg jeg lyset i tunnelen, jeg hadde vært ganske oppgitt og tenkte jeg kommer ikke ut i jobben igjen men etter jeg hadde vært hos Klaus jeg er nå tilbake i 100% jobb. Han kan virker brutal men veldig effektiv. Ville anbefaller han til den høyeste grad.

Meget dyktig!!

Klinikk: Klinikk For Alle Vestkanten Skrevet

Klaus er både dyktig og effektiv samtidig som han er veldig imøtekommende og hyggelig. Han fikset et problem som ingen andre har klart! Anbefales på det sterkeste!

Faglig dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Askøy Skrevet

Klaus er en veldig flink og dyktig kiropraktor og fysioterapeut. Han er alltid positiv og flink å lytte. Kommer til å savne han virkelig.

Trygg og ivaretatt.

Klinikk: Klinikk For Alle Askøy Skrevet

Klaus er en veldig dyktig kiropraktor og fysioterapeut.
Kan virkelig anbefale han på det varmeste. Kommer til og savne deg mye på Askøy.

Trygg og ivaretatt

Klinikk: Klinikk For Alle Askøy Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor. Er trygg og i de beste hender når jeg behandles hos Klaus. Trist han skal slutte og heldig de som får han som behandler. Anbefales på det sterkeste👍 Lykke til!