Klaus Roberg

Klinikk For Alle Askøy, Klinikk For Alle Vestkanten

Autorisasjon (2009)

Klinikk For Alle Askøy Telefonnummer0232502325 ...
Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø
Klinikk For Alle Vestkanten Telefonnummer0232502325 ...
Loddefjordveien 2 5171 Loddefjord
Klaus Roberg er kiropraktor i Askøy og Bergen

Siste vurderinger av Klaus Roberg

Trygg og solid

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Jeg har gått til Klaus i flere år for ulike utfordringer med nakke, skuldre og rygg. Det viste seg å være MS, og han har behandlet meg med respekt og stor dyktighet. Etter behandling føler jeg meg alltid i mye bedre form! Han bruker god tid og er flink til å lytte, i tillegg til å komme med gode råd og forslag til øvelser og vedlikeholdsbehandling. Ved på behov får jeg alltid time på kort varsel, og jeg føler meg alltid ivaretatt og trygg på benken.

Den beste kiropraktoren.

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Jeg har gått til Klaus Roberg i flere år.
Jeg har problemer med bekkenet etter 2 fødsler. Klaus Roberg holder meg frisk. Han er utrolig flink og behagelig. Han lytter til pasientene sine og tar seg tid til dem. Jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt hos han.
Det at han er utdannet både fysioterapeut og kiropraktor synes jeg er en stor fordel. Klaus Roberg er den beste kiropraktoren jeg har gått til, og jeg vil absolutt anbefale han til andre.

Kustner ?

Klinikk: Vestkantklinikken Askøy Skrevet

Ja !
Har endelig funnet en behandler som har klart å komme "i forkant av mine skader og skavanker".
Har meget god effekt av et forebyggende vedlikeholds-/behandlingsopplegg hos Klaus.
Ryggskade/-plager tilbake fra ungdomstiden har nå funnet sin overmann ;-)
En hyper vriklet ankel stod for kirurgisk korrigerende inngrep - men også her viste Klaus en enestående innsikt og pågangsmot - ankelen er tilbake 99%.
Klaus anbefales.

Meget flink kiropraktor!

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Av og til, har jeg veldig store smerter i skulder og rygg. Da tar jeg en time, hos Claus Robert. Bare ved en` behandling hos han, så blir alt mye bedre. Han er flink, vet hva han gjør, og jeg er veldig fornøyd, med behandlingen hans.

Med vennlig hilsen

Ein fantastisk Kiropraktor.

Klinikk: Vestkantklinikken Askøy Skrevet

Eg har gått hjå Klaus Roberg i snart 5 år. Han har hjelper meg med mine plager til at eg har fått økt min livskvalitet. Ettersom eg har diagnosen Ms, med mykje nevropatiske smerter i muskel/skjelett. Etter eg begynte av Klaus Roberg så har smertene blidt mindre og eg er mykje meir aktiv i kvardagen min. Så Tusen Takk Klaus Roberg for jobben du har gjort med meg. Det er kvalitet over behandling som du som kiropraktor har utført på meg. Godt å kjenne at eg har fått livskvaliteten tilbake på tross av Ms-diagnosen. Og eg har anbefalt andre personer om å få behandling hjå Klaus Roberg som er meget fornøyd med hans behandling.