Klaus Roberg

Klinikk For Alle Askøy, Klinikk For Alle Vestkanten

Autorisasjon (2009)

Klinikk For Alle Askøy Telefonnummer0232502325 ...
Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø
Klinikk For Alle Vestkanten Telefonnummer0232502325 ...
Loddefjordveien 2 5171 Loddefjord
Klaus Roberg er kiropraktor i Askøy og Bergen

Siste vurderinger av Klaus Roberg

Trygg og ivaretatt

Klinikk: Klinikk For Alle Askøy Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor. Er trygg og i de beste hender når jeg behandles hos Klaus. Trist han skal slutte og heldig de som får han som behandler. Anbefales på det sterkeste👍 Lykke til!

Trygg og dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Askøy Skrevet

En av de beste jeg har vært hos Trist at han skal flytte .Heldig dere som nå får han som behandler .Slet med migrene og nakkebroblemer som nå er nesten helt vekke ?En dyktig og flink behandler.

Flink og effektiv

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Trivelig mann som har hjulpet meg med prolaps i ryggen. Han har gitt gode tips, forklart utfyllende hva prolaps er, og behandlet skaden på ulike måter.

Fantastisk dyktig kiropraktor!

Klinikk: Vestkantklinikken Vannkanten Skrevet

Fikk anbefalt Klaus Roberg for noen år siden og har siden da vært hos han flere ganger for diverse idrettskader. Dette er en kiropraktor jeg stoler 100% på, og det skinner lett igjennom at han bryr seg om pasientene sine og strekker seg langt for dem. Ville ikke gått til noen andre!!

Er faglig svært flink, og tar i bruk flere behandlingsmetoder alt etter behov, med god effekt. God til å forklare og til anbefaling av rehabiliteringsøvelser. Han tar seg alltid god tid og man føler seg godt ivaretatt. Pluss at humøret alltid er på topp:-)

Anbefales!!

Klinikk: Klinikk For Alle Askøy Skrevet

Jeg begynte hos Klaus for akutte smerter for et par år tilbake-og har fortsatt med forebyggende behandling. Klaus er faglig dyktig, han bruker ulike metoder og du merker at han setter deg som pasient først. Han lytter og gir gode råd-både når det gjelder hjemmetrening, skotøy, ernæring og hvordan man best mulig kan stresse ned i en travel hverdag. Og så er han utrolig hyggelig!
Kjempesynd for oss på Askøy at vi mister en så flink behandler, men heldige er de i Stavern som får hans gode hjelp :)
Masse lykke til!