Gjert Strømme

Gjert Strømme er kiropraktor i Haugesund

Siste vurderinger av Gjert Strømme

Kvitt medisiner

Klinikk: Haugesund Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har gått til Gjert i nesten 10 år for divserse plager. De siste årene går jeg pga migrene og nakkesmerter. Jeg bruker ikke lenger migrenemedisiner, jeg tar heller en time hos Gjert så er jeg migrenefri de neste 2-3 mnd.
Får også alltid time nesten med en gang. Utmerket service!

Dyktige folk

Klinikk: Haugesund Kiropraktorsenter Skrevet

Dette er dyktige og erfarne folk som vet hva de driver med. Det er raskt å få time, og man får ikke "pakket på seg" mange ekstra timer etter at man føler seg bedre. Disse behandler/forebygger de fleste plager relatert til muskler og skjelett, inkludert ryggplager og hodepine. Anbefaler disse!

Veldig flink og vennlig kiropraktor

Klinikk: Haugesund Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg gikk til behandling hos ham nå i år og jeg hadde veldig god erfaring med ham. Jeg hadde mye smerter men følte meg sett og ivaretatt. Jeg ble jammen frisk fra rygg smertene også:) bank i bordet

Den beste kiropraktoren eg har hatt

Klinikk: Haugesund Kiropraktorsenter Skrevet

Gjert Strømme er ein hyggelig og meget erfaren kiropraktor. Eg har gått til Gjert Strømme siden 2003 og han har alltid fått meg på beina igjen og fått meg bedre. Han er den einaste kiropraktoren som har klart det av all behandling eg har prøvd. Eg har reist frå Os til Haugesund for å gå til han. Anbefale han på det sterkeste