Tor Erik Freng Svendsen

Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen

2009

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Telefonnummer982 02 092982 02 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggården, Øvre Torg 6 3051 Mjøndalen
Tor Erik Freng Svendsen er kiropraktor i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Tor Erik Freng Svendsen

Unique, gentle and effective!

Klinikk: Kiropraktikk & Helse avdeling Mjøndalen Skrevet

Care in the most competent hands!
Facinating & highly effective method of addressing pain!
The chiropracter is highly skilled in offering ground breaking methods to dissolve back & neck pain!
Highly highly recommend it for for all ages & backgrounds!

Helt fantastisk kiropraktor og super behandling!

Klinikk: Mjøndalen kiropraktorklinikk Skrevet

Helt super kiropraktor som ser hele deg som menneske og har en utrolig kunnskap om ryggsøylen og hvordan den påvirker hele kroppen. Behandlingen går ut på at han presser på ulike punkter i ryggsøylen. Veldig behagelig behandling, og den gir absolutt resultater! Merket endring allerede etter første gang. Profesjonell kiropraktor som kommer med gode anbefalinger for veien videre og presser absolutt ikke på deg behandlinger.
Møtte også ei fantastisk varm sekretær som ga meg mange varme ord for veien videre. Bare skryt å si om disse menneskene. Super service!

Fantastisk Kiropraktor!

Klinikk: Mjøndalen kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg hadde akutte smerter i ryggen/bekken og fikk hjelp. Behandlingen er skånsom og gjorde meg bra iløpet av kort tid. Jeg vet hvor jeg skal dra igjen om jeg skulle trenge det. Fantastisk kiropraktor som vet hva han gjør! Ble også møtt av en hyggelig sekretær som ga meg gode tips på veien:)

Dårlig behandling

Klinikk: Mjøndalen kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg kom dit med ett akutt problem, men han var ikke interessert å ta tak i problemet. Var kun interessert at behandlingen skulle vare lenge og at jeg skulle ha mange fler timer enn jeg trengte. Kun lett berøring så skulle kroppen lege seg selv.