Alex Horne

Alex Horne er kiropraktor i Hole og Oslo

Siste vurderinger av Alex Horne

God behandling

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Fikk diagnose som hjalp meg med å forstå hva som var galt. Vi kunne dermed planlegge behandling, trening og øvelser! Dette hjalp veldig.

Suverent!

Klinikk: Sundvollen Kiropraktorklinikk Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer (og andre terapeuter) opp igjennom årene, men nå skal jeg ikke til noen ny før Alex går i pensjon. Profesjonell, dyktig, empatisk, og med noen magiske hender som kurerer og vedlikeholder denne skrantende kroppen. Jeg har også fått et personlig tilpasset treningsprogram, demonstrert på medfølgende YouTube-videoer han selv har laget. Alex anbefales på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Sundvollen Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg kom til Alex med låsning i korsryggen. Han løste opp i muskulaturen med massasje,"knekk" og nåler. Han er dyktig og samtidig forsiktig,ingenting gjorde vondt. Det var godt å kunne gå derfra med rett rygg! Han kom også med gode tips på øvelser jeg kunne gjøre hjemme. I tillegg fikk jeg god informasjon i forhold til hjernerystelsen jeg hadde fått etter et fall på isen. Jeg anbefaler både Alex og Ingvild til de som har behov for hjelp. Jeg fikk raskt time og veldig god hjelp. Et stort pluss er også at de har åpent på kveldstid!

Kunnskapsrik og engsjert

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg har gått til Alex over flere år med nakke-/ skuldersmerter og hodepine. Både oppfølging over tid og sporadisk når noe plutselig har dukket opp. Alex er kunnskapsrik og trygg og setter seg godt inn i problemstillingen og kommer med råd og tips og gode øvelser man kan gjøre hjemme. Alex er profesjonell og nysgjerrig på hvordan han kan hjelpe best mulig. Opplever at han har en god miks av muligheter for å behandle gitt utfordring og tenker helhetlig. Anbefaler han sterkt.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Etter å ha hatt smerter i venstre hofte i nesten 2 år og vært innom naprapat, fastlege, fysioterapeut, manuell terapeut og revmatolog, fant jeg Alex Horne og Ullevål Kiropraktorklinikk etter et nettsøk. Han undersøkte meg og mente jeg burde vurderes av ortoped for eventuell hofteprotese. Fikk henvisning til MHH og kom raskt til ortoped som så på røntgen at jeg har artrose i hofta, og at jeg var kandidat for protese. I ventetiden før operasjonen ga Alex meg smertelindrende behandling og god oppfølging. Alex er en veldig hyggelig fyr med omsorg for pasienten!
Takket være Alex sitter jeg nå her med splitter ny protese og er i gang med opptrening!