Sundbytunet Legekontor

Telefonnummer63 94 70 5063 94 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Flink lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp, korrekte diagnoser og henvisningen hos Beate. Hun er trygg, erfaren og tillitsvekkende.

Har byttet fastlege.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Etter å ha vært pasient og kunde hos flere leger ved Sundbytunet beklager jeg den merkantile kompetansen og ikke minst service viljen i den senere tid.

Legens medisinske kunnskaper betviles ikke , men vedkommende bør skolers i forretningsdrift og kundebehandling , denne ble så dårlig at jeg valgte å skifte fastlege.

kan ikke anbefale lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Dessverre kan jeg ikke si at jeg er fornøyd. Jeg har flere ganger ikke fått henvisning når jeg trenger det. Måten hun snakker på virker nedlatende. Hun tar seg ikke tid til pasientene sine. Jeg fikk ikke en gang tid til å stille et enkelt spørsmål, da fikk jeg bare beskjed om å sette opp en ny time. Heldigvis har hun en vikar som jeg var hos sist som er veldig flink.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

En lege som er veldig høflig, lytter, er løsningsorientert og behjelpelig på alle plan - nav, videre henvisning behandling, legeerklæringer osv.
Det er lang ventetid på dette legekontoret generelt, dette skyldes nok ikke legene.

Å bli hørt er et minstekrav

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Hadde Christensen som lege i alle år og fikk etterhvert Kragerud. Byttet til Sohrabi etter familie var svært fornøyd og jeg fikk godt inntrykk av møte med han selv da Kragerud hadde ferie.
Gikk nylig i kjelleren og oppsøkte hjelp hos Sohrabi. Ble diagnosert med utbrenthet. Oppfølgingstime nr 1 ble det ikke snakket om noe av det vi avtalte fra sist. Istedetfor gikk hele timen til å snakke om barnevern som i samtale noen dager senere sa jeg gjerne kunne sette meg på venteliste til ny lege allerede samme dag.
På oppfølgingstime nr 2 fikk jeg beskjed om at det er normalt å være litt sliten og at han ikke kan gjøre noe for meg.
Jeg trenger hjelp legen min nekter meg så de neste ukene før legelistene oppdateres blir det legevakt så langt det lar seg gjøre om vi trenger behandling.
Man får en varm velkomst, men så fort man sitter i stolen og er på et sårbart punkt føler man seg snakket ned til og oversett.
Jeg oppsøker lege 1-2 ganger i året og går ikke dit fordi det er gøy, men fordi jeg har et behov og allerede da har jeg ofte utsatt turen lenge nok. Mitt barn og jeg skal ha en trygg lege som hører på oss. Minstekrav. Det går ikke i mål hos Sohrabi.