Sundbytunet Legekontor

Telefonnummer63 94 70 5063 94 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Å bli hørt er et minstekrav

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Hadde Christensen som lege i alle år og fikk etterhvert Kragerud. Byttet til Sohrabi etter familie var svært fornøyd og jeg fikk godt inntrykk av møte med han selv da Kragerud hadde ferie.
Gikk nylig i kjelleren og oppsøkte hjelp hos Sohrabi. Ble diagnosert med utbrenthet. Oppfølgingstime nr 1 ble det ikke snakket om noe av det vi avtalte fra sist. Istedetfor gikk hele timen til å snakke om barnevern som i samtale noen dager senere sa jeg gjerne kunne sette meg på venteliste til ny lege allerede samme dag.
På oppfølgingstime nr 2 fikk jeg beskjed om at det er normalt å være litt sliten og at han ikke kan gjøre noe for meg.
Jeg trenger hjelp legen min nekter meg så de neste ukene før legelistene oppdateres blir det legevakt så langt det lar seg gjøre om vi trenger behandling.
Man får en varm velkomst, men så fort man sitter i stolen og er på et sårbart punkt føler man seg snakket ned til og oversett.
Jeg oppsøker lege 1-2 ganger i året og går ikke dit fordi det er gøy, men fordi jeg har et behov og allerede da har jeg ofte utsatt turen lenge nok. Mitt barn og jeg skal ha en trygg lege som hører på oss. Minstekrav. Det går ikke i mål hos Sohrabi.

Trygg og til stede

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Beate er fantastisk. Hun ser meg, hun lytter. Grundig og følger opp. Føler meg ivaretatt og trygg. Kari på laboratoriet er også topp. Dyktig og empatisk.

Ikke den værste

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Har ikke noe spesielt dårlig opplevelse, men føler at de er litt slappe og careless på det legekontoret. Både leger/vikarer og assistenter. Alltid 1 time forsinket, vansklig å nå via telefon og nettside. Synd for meg at alle de gode legene har lange ventelister, ellers hadde jeg byttet for lenge siden.

Uklar og høy på pæra

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Kom dessverre til han etter min andre flottelege gikk av med pensjon. Han skulle aldri vært lege null empati. Husker ikke avtaler. Lager nye regler som han selv finner på. Snakker nedlatende. Ikke interessert. Ble nevnt jeg kunne være narkoman evt alkoholiker. Synes godt at han misliker deg. Kom deg unna. Maken til arroganse og høy på pæra lege finner du ikke.

Utilgjengelig og dårlig

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg har fått flere avslag på legetimer. Og for meg selv som har vanskelig å gå til legen og få ordnet viktige prøver er det enda verre at min egen fastlege ikke har tid til meg. Jeg når aldri gjennom på telefon og får kalde svar på sms uten noen form for forslag om ny time. Jeg har byttet lege og legekontor, har aldri opplevd verre service enn dette møkkakontoret.