Sundbytunet Legekontor

Telefonnummer63 94 70 5063 94 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Trygg og til stede

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Beate er fantastisk. Hun ser meg, hun lytter. Grundig og følger opp. Føler meg ivaretatt og trygg. Kari på laboratoriet er også topp. Dyktig og empatisk.

Ikke den værste

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Har ikke noe spesielt dårlig opplevelse, men føler at de er litt slappe og careless på det legekontoret. Både leger/vikarer og assistenter. Alltid 1 time forsinket, vansklig å nå via telefon og nettside. Synd for meg at alle de gode legene har lange ventelister, ellers hadde jeg byttet for lenge siden.

Uklar og høy på pæra

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Kom dessverre til han etter min andre flottelege gikk av med pensjon. Han skulle aldri vært lege null empati. Husker ikke avtaler. Lager nye regler som han selv finner på. Snakker nedlatende. Ikke interessert. Ble nevnt jeg kunne være narkoman evt alkoholiker. Synes godt at han misliker deg. Kom deg unna. Maken til arroganse og høy på pæra lege finner du ikke.

Utilgjengelig og dårlig

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg har fått flere avslag på legetimer. Og for meg selv som har vanskelig å gå til legen og få ordnet viktige prøver er det enda verre at min egen fastlege ikke har tid til meg. Jeg når aldri gjennom på telefon og får kalde svar på sms uten noen form for forslag om ny time. Jeg har byttet lege og legekontor, har aldri opplevd verre service enn dette møkkakontoret.

Trygg og kunnskap

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Han er flink, men har ikke empati for pasienter. Stoler ikke på hva pasienten sier. Det var så tydelig på hans ansikt hvis han liker ikke pasienten.