Sundbytunet Legekontor

Telefonnummer63 94 70 5063 94 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Trygg, kunnskapsrik og hører på pasienten

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Min opplevelse er at denne legen hører på og bryr seg om meg. Legen virker trygg i sin rolle og skaper trygghetsfølelse. Flink til å sende pasienten videre til nye undersøkelser.

Flink lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp, korrekte diagnoser og henvisningen hos Beate. Hun er trygg, erfaren og tillitsvekkende.

Har byttet fastlege.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Etter å ha vært pasient og kunde hos flere leger ved Sundbytunet beklager jeg den merkantile kompetansen og ikke minst service viljen i den senere tid.

Legens medisinske kunnskaper betviles ikke , men vedkommende bør skolers i forretningsdrift og kundebehandling , denne ble så dårlig at jeg valgte å skifte fastlege.

kan ikke anbefale lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Dessverre kan jeg ikke si at jeg er fornøyd. Jeg har flere ganger ikke fått henvisning når jeg trenger det. Måten hun snakker på virker nedlatende. Hun tar seg ikke tid til pasientene sine. Jeg fikk ikke en gang tid til å stille et enkelt spørsmål, da fikk jeg bare beskjed om å sette opp en ny time. Heldigvis har hun en vikar som jeg var hos sist som er veldig flink.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

En lege som er veldig høflig, lytter, er løsningsorientert og behjelpelig på alle plan - nav, videre henvisning behandling, legeerklæringer osv.
Det er lang ventetid på dette legekontoret generelt, dette skyldes nok ikke legene.