Sundbytunet Legekontor

Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Lyttende, flink til å stille diagnose.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Nøye og flink til å finne løsninger på sykdomsproblemer. Meget god lege, sørg for å ta opp et problem om gangen , hvis du har flere.

Lege som anbefales!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Dette er en lege som lytter og tar hensyn til hvordan man har det. Hun bryr seg genuint, og henviser dit man måtte trenge. Fantastisk lege!!

Dårlig lege!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun eier lite empati, du blir møtt med et nei hvis det ikke passer henne. Hun later som hun bryr seg om pasienten og er frekk!
Hun tar ikke de nødvendige blodprøvene og sender knapt henvisninger. Og sliter du noe psykisk blir du sett ned på med engang! Anbefaler virkelig ikke dette kvinne menneske som lege!!

Veldig bra lege

Hei!
Jeg var meget godt fornøyd med legen som gikk av med pensjon og var spent på ham som overtok.
Ble veldig glad for at den nye fastlegen inngir trygghet og er nøyaktig og hyggelig ved konsultasjoner. Kunne ikke ha fått en bedre ny fastlege. Seks på terningkastet :-)

En perfekt lege

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Fikk ny lege juli 2016 pga foregående gikk av med pensjon. Pr dags dato, er jeg så fornøyd som jeg aldri før har vært. Tar seg tid til meg som pasient, ser meg og hører hva jeg sier...øyekontakt. Veldig grundig. Trenger man å komme inn på dagen, så får man det. Kunne ikke fått bedre lege, enkelt og greit !