Sundbytunet Legekontor

Kontakt

Telefonnummer63 94 70 5063 94 70 ...
Gardermoveien 6 2050 Jessheim
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(47)
47 vurderinger
Tilgjengelighet
(36)
36 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(39)
39 vurderinger
Service
(35)
35 vurderinger

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Trygg og kunnskapsrik lege. Lytter og gir trygge svar, eller sender henvisning videre. Alle i familien har han. Ekstra trygghet at han har øre, nese, hals praksis når man har små barn.

Flink, men elendig kontor

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Sohrabi er utrolig flink som lege, og var veldig fornøyd med han, men når det er umulig å komme gjennom til legekontoret på telefon, og ikke mulig å få tak i time på annen måte enn gjennom helsenorge, og første time er en måned fram i tid føler jeg meg tvunget til å bytte fastlege som ikke jobber på sundbytunet
Er sjeldent hos legen, men når jeg må til legen er det stort sett noe som bør tas iløpet av noen dager til en uke, og da er det kjederlig med en måned vente tid siden de ikke svarer i telefon

Trygg, kunnskapsrik og hører på pasienten

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Min opplevelse er at denne legen hører på og bryr seg om meg. Legen virker trygg i sin rolle og skaper trygghetsfølelse. Flink til å sende pasienten videre til nye undersøkelser.

Flink lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har fått veldig god hjelp, korrekte diagnoser og henvisningen hos Beate. Hun er trygg, erfaren og tillitsvekkende.

Har byttet fastlege.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter å ha vært pasient og kunde hos flere leger ved Sundbytunet beklager jeg den merkantile kompetansen og ikke minst service viljen i den senere tid.

Legens medisinske kunnskaper betviles ikke , men vedkommende bør skolers i forretningsdrift og kundebehandling , denne ble så dårlig at jeg valgte å skifte fastlege.