Sundbytunet Legekontor

Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Ser og forstår ikke pasienten

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Opplever at han ikke tar mine problemer og bekymringer på alvor. Han avfeier helt når jeg forsøkte å prate om psykiske belastninger jeg hadde under graviditeten grunnet komplikasjoner. Sender meg bare ut igjen og sier "du må være syk for å bli sykemeldt"

Opplever det som at pasientens stemme ikke har noe å si mange ganger.

De 2 første gangene jeg var hos han virket han empatisk og lyttende, men etterhvert virket det som han egt ikke brydde seg. Ihvertfall når han lå langt etter på lista si og var stressa.

Beste fastlegen og legesenteret

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Vært hos Beate i mange år og kommer aldri til å bytte. Hun tar seg tid til å snakke om det du har bestilt time for å snakke om. Henvisninger er aldri noe problem. Følger alltid opp med brev, melding på Helsenorge eller telefon. Har opplevd å få telefon på kveldstid, hvem fastlege gjør det nå om dagen? Får alltid raske svar ved å benytte Helsenorge.no

Samme med de andre på kontoret. Helt fantastiske, viser at de alltid bryr seg om deg og blir alltid møtt med et smil.

Med tanke på hvor fornøyd jeg er så klarer jeg fint å vente litt med å komme inn til time, telefonkø er aldri noe problem da jeg benytter Helsenorge.

De som klager på at hun ikke vil diskutere annet enn det man har bestilt time, er nettopp de som gjør at ventetiden øker. De setter opp tid til konsultasjon basert på hva du skal snakke om. Skriver du at du trenger sykemelding og skal fortelle hele livshistorien din så går du på overtid og de blir forsinket ovenfor alle andre pasienter. Jeg har stor forståelse for at legesenteret ønsker at du, prøver å, ikke bruke lenger tid enn avsatt, da kommer vi kanskje vi andre inn til rett tid.

Grei lege

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Grei lege, går raskt og få tid skriver gjerne ut medikamenter men som pasient blir du ikke bemøtt med full respekt og blir sjappt tiltalt på en nedlåtende måte.

Styr unna!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Veldig nedlatende og ovenfra og ned.
Går ikke an å stille et spørsmål om andre ting enn det konsultasjonen gjelder, får da beskjed om å bestille ny time.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Trygg og kunnskapsrik lege. Lytter og gir trygge svar, eller sender henvisning videre. Alle i familien har han. Ekstra trygghet at han har øre, nese, hals praksis når man har små barn.