Sundbytunet Legekontor

Tlf: 63 94 70 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Utilgjengelig og dårlig

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg har fått flere avslag på legetimer. Og for meg selv som har vanskelig å gå til legen og få ordnet viktige prøver er det enda verre at min egen fastlege ikke har tid til meg. Jeg når aldri gjennom på telefon og får kalde svar på sms uten noen form for forslag om ny time. Jeg har byttet lege og legekontor, har aldri opplevd verre service enn dette møkkakontoret.

Trygg og kunnskap

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Han er flink, men har ikke empati for pasienter. Stoler ikke på hva pasienten sier. Det var så tydelig på hans ansikt hvis han liker ikke pasienten.

Fantstisk

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Beate er helt fantastisk. Vært vår families fastlege i flere år nå. Følger oss tett opp, hjelper oss gjennom vanskelige tider, tar seg god tid, tar alle nødvendige prøver og henviser videre når det trengs.

Kan ikke få gitt nok skryt av Beate, håper hun forblir fastlege i området i lang tid fremover, vet ikke hva vi skulle gjort uten henne.

Legesenteret er koblet opp mot helsenorge.no. Får raske svar gjennom meldingstjenesten der, kan bestille time og stille spørsmål. Slipper man å ringe og vente i kø på telefonen.

Damene i resepsjonen og lab er også helt fantastiske. De er hyggelige og alltid hjelpsomme.

Godt førsteinntrykk, men hva har skjedd nå?

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Jeg byttet over til Sohrabi etter at forrige fastlege ble pensjonist. Ved første time ble jeg positivt overrasket og fikk et godt førsteinntrykk av en grundig og lyttende lege. Men etter hvert som jeg nå har vært der flere ganger, merker jeg at han ikke husker problematikken min fra forrige time, så han er plutselig ikke enig i forslag til tiltak han selv foreslo ved forrige time. Syns også han kan være i overkant utfordrende, ved mitt forrige besøk fikk jeg en ekkel følelse i etterkant som om jeg måtte diskutere meg til å finne en løsning på problemet der Sohrabi plutselig ikke er samarbeidsvillig. Han er svært opptatt av å være «politisk korrekt» og «ha ryggen fri», slik tankegang fungerer ikke når en skal behandle mennesker.

Dyktig, god på kommunikasjon

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun tar seg tid til å bli kjent med pasientene sine og bryr seg genuint. Forklarer og lytter, henviser og følger opp. Har aldri hatt en eneste dårlig konsultasjon.