Sundbytunet Legekontor

Gardermoveien 6 2050 Jessheim
Tlf: 63 94 70 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Godt førsteinntrykk, men hva har skjedd nå?

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Jeg byttet over til Sohrabi etter at forrige fastlege ble pensjonist. Ved første time ble jeg positivt overrasket og fikk et godt førsteinntrykk av en grundig og lyttende lege. Men etter hvert som jeg nå har vært der flere ganger, merker jeg at han ikke husker problematikken min fra forrige time, så han er plutselig ikke enig i forslag til tiltak han selv foreslo ved forrige time. Syns også han kan være i overkant utfordrende, ved mitt forrige besøk fikk jeg en ekkel følelse i etterkant som om jeg måtte diskutere meg til å finne en løsning på problemet der Sohrabi plutselig ikke er samarbeidsvillig. Han er svært opptatt av å være «politisk korrekt» og «ha ryggen fri», slik tankegang fungerer ikke når en skal behandle mennesker.

Dyktig, god på kommunikasjon

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun tar seg tid til å bli kjent med pasientene sine og bryr seg genuint. Forklarer og lytter, henviser og følger opp. Har aldri hatt en eneste dårlig konsultasjon.

Vennlig, nøye og oppfølgende

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Møte med min nye fastlege etter at Sverre Haukaa ble pensjonist, har vært en meget positiv opplevelse.

Lyttende, flink til å stille diagnose.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Nøye og flink til å finne løsninger på sykdomsproblemer. Meget god lege, sørg for å ta opp et problem om gangen , hvis du har flere.

Lege som anbefales!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Dette er en lege som lytter og tar hensyn til hvordan man har det. Hun bryr seg genuint, og henviser dit man måtte trenge. Fantastisk lege!!

Dårlig lege!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun eier lite empati, du blir møtt med et nei hvis det ikke passer henne. Hun later som hun bryr seg om pasienten og er frekk!
Hun tar ikke de nødvendige blodprøvene og sender knapt henvisninger. Og sliter du noe psykisk blir du sett ned på med engang! Anbefaler virkelig ikke dette kvinne menneske som lege!!

Veldig bra lege

Hei!
Jeg var meget godt fornøyd med legen som gikk av med pensjon og var spent på ham som overtok.
Ble veldig glad for at den nye fastlegen inngir trygghet og er nøyaktig og hyggelig ved konsultasjoner. Kunne ikke ha fått en bedre ny fastlege. Seks på terningkastet :-)

En perfekt lege

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Fikk ny lege juli 2016 pga foregående gikk av med pensjon. Pr dags dato, er jeg så fornøyd som jeg aldri før har vært. Tar seg tid til meg som pasient, ser meg og hører hva jeg sier...øyekontakt. Veldig grundig. Trenger man å komme inn på dagen, så får man det. Kunne ikke fått bedre lege, enkelt og greit !

Dyktig, imøtekommende og hyggelig.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Har vært hos han noen ganger. Hver gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte til hva jeg sier, og virker nøye i sine undersøkelser. Er han i tvil er han ikke redd for å kontakte sykehus/spesialist for å forsikre seg og pasienten om hva som bør gjøres. Virker absolutt ut som en meget god erstatning for tidligere lege som gikk av med pensjon. Foreløpig er jeg meget godt fornøyd med Dr. Shorabi

Flott lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg fikk henne som fastlege etter at Kristensen gikk av med pensjon. Jeg er mer fornøyd med henne enn han, hun er grundig og lytter til deg. Hun sender de henvisningene hun skal og følger de opp når du tar kontakt med henne om man ikke har hørt noe fra f.eks sykehus osv.

Meget misfornøyd

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Den siste legen jeg ville anbefalt noen som faktisk vil ha hjelp. Glemmer å sende inn henvisninger, og er veldig lite til hjelp. Virker som at hun ikke bryr seg om pasientene sine. Får "nei" til svar før man engang har rukket å stille ferdig spørsmålet.

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Han tar seg god tid, lytter til pasienten og man føler seg godt ivaretatt.
Han kontakter spesialister ved behov, og han følger opp pasienten.
Han er den legen jeg har vært mest fornøyd med!

uempatisk, sta og egenrådig

Lege: Beate Kragerud Skrevet

man får "nei" før en nesten rekker å spørre. Det er ingen vits i å spørre denne damen om hjelp til livsstilendringer. Hun er alt annet enn en god erstatter for Kristensen som var helt fantastisk. Så fort det blir en annen ledig lege skal jeg bytte.

Nedlatende

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Dette må være den mest nedlatende legen jeg noen gang har vært borti. Helt forferdelig.
Ble spurt om jeg tok narkotika.
Byttet fastlege på dagen.

Lege valgte feil yrke

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Kommer til ny lege etter mange fantastiske år med lege som desverre gikk av med pensjon. Den nye legen presenterer seg som advokat og at han jobber for fylkeslegen, og at han er litt advokat for oss pasienter også. Kommer med et tilfelle som man har vært plaget med i mange år, er litt sliten og blir beskyldt for å bruke rusmidler?? Arrogant, ovenpå og mer opptatt av å kritisere tidligere lege som han uttalte som en gammel dum mann som burde sitti inne enn å behandle og lytte til pasienters "plager". Alt for uerfaren til å ta over 1500 pasienter etter å ha lekt lege på jessheim legevakt!!

Lege i farta med lite empati

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun har sikkert god kompetanse, men bør ta seg tid til å bruke den. Jeg kom til Beate med symptomer jeg syns det var vanskelig å snakke om, og ble møtt av en travel dame som virket svært lite interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Jeg byttet fastlege etter første besøk, anbefales ikke.

En fantastisk lege som virkelig bryr seg

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Grundig og tett oppfølging, full oversikt over sykehistorie og nye hendelser og forandringer. Tar seg tid, er støttende, empatisk og omsorgsfull. En kompetent lege, med svært gode menneskelige egenskaper.

Ubeksrivelig ignorant lege!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Beate må være den legen som glemte sin kompetanse når hun ble fastlege.
Tar ikke pasienten på alvor, og eier heller ikke empati

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Veldig fornøyd med Beate som fastlege. Empatisk, dyktig og har alltid god tid. Alfa og omega og bli fulgt av en god fastlege ved sykdom.

Ikke en god lege

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg var alvorlig syk og ble møtt med mistillit, hån og latterliggjøring.
Hun hadde bestemt seg på forhånd for at jeg ikke var syk, og valgte derfor å ikke gjøre noen undersøkelser.
Jeg hadde også flere lidelser på en gang, det var hun ikke i stand til å håndtere (diagnostisere), og valgt derfor å ikke behandle noen av de.
Det var det værste møtet jeg noen gang har hatt med en lege. Jeg har aldri følt meg så liten, hjelpeløs og dårlig ivaretatt.