Sundbytunet Legekontor DA

Gardermoveien 6 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor DA

Dårlig lege!

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun eier lite empati, du blir møtt med et nei hvis det ikke passer henne. Hun later som hun bryr seg om pasienten og er frekk!
Hun tar ikke de nødvendige blodprøvene og sender knapt henvisninger. Og sliter du noe psykisk blir du sett ned på med engang! Anbefaler virkelig ikke dette kvinne menneske som lege!!

Veldig bra lege

Hei!
Jeg var meget godt fornøyd med legen som gikk av med pensjon og var spent på ham som overtok.
Ble veldig glad for at den nye fastlegen inngir trygghet og er nøyaktig og hyggelig ved konsultasjoner. Kunne ikke ha fått en bedre ny fastlege. Seks på terningkastet :-)

En perfekt lege

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Fikk ny lege juli 2016 pga foregående gikk av med pensjon. Pr dags dato, er jeg så fornøyd som jeg aldri før har vært. Tar seg tid til meg som pasient, ser meg og hører hva jeg sier...øyekontakt. Veldig grundig. Trenger man å komme inn på dagen, så får man det. Kunne ikke fått bedre lege, enkelt og greit !

Dyktig på alle måter

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Hun er god til å kommunisere. Hun er grundig, følger opp henvisninger og prøveresultater. Hun lytter og er på alle måter hyggelig og profesjonell. Får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

Dyktig, imøtekommende og hyggelig.

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Har vært hos han noen ganger. Hver gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte til hva jeg sier, og virker nøye i sine undersøkelser. Er han i tvil er han ikke redd for å kontakte sykehus/spesialist for å forsikre seg og pasienten om hva som bør gjøres. Virker absolutt ut som en meget god erstatning for tidligere lege som gikk av med pensjon. Foreløpig er jeg meget godt fornøyd med Dr. Shorabi