Sundbytunet Legekontor

Tlf: 63 94 70 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sundbytunet Legekontor

Ikke den værste

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Har ikke noe spesielt dårlig opplevelse, men føler at de er litt slappe og careless på det legekontoret. Både leger/vikarer og assistenter. Alltid 1 time forsinket, vansklig å nå via telefon og nettside. Synd for meg at alle de gode legene har lange ventelister, ellers hadde jeg byttet for lenge siden.

Uklar og høy på pæra

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Kom dessverre til han etter min andre flottelege gikk av med pensjon. Han skulle aldri vært lege null empati. Husker ikke avtaler. Lager nye regler som han selv finner på. Snakker nedlatende. Ikke interessert. Ble nevnt jeg kunne være narkoman evt alkoholiker. Synes godt at han misliker deg. Kom deg unna. Maken til arroganse og høy på pæra lege finner du ikke.

Utilgjengelig og dårlig

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Jeg har fått flere avslag på legetimer. Og for meg selv som har vanskelig å gå til legen og få ordnet viktige prøver er det enda verre at min egen fastlege ikke har tid til meg. Jeg når aldri gjennom på telefon og får kalde svar på sms uten noen form for forslag om ny time. Jeg har byttet lege og legekontor, har aldri opplevd verre service enn dette møkkakontoret.

Trygg og kunnskap

Lege: Mohammad Sohrabi Skrevet

Han er flink, men har ikke empati for pasienter. Stoler ikke på hva pasienten sier. Det var så tydelig på hans ansikt hvis han liker ikke pasienten.

Fantstisk

Lege: Beate Kragerud Skrevet

Beate er helt fantastisk. Vært vår families fastlege i flere år nå. Følger oss tett opp, hjelper oss gjennom vanskelige tider, tar seg god tid, tar alle nødvendige prøver og henviser videre når det trengs.

Kan ikke få gitt nok skryt av Beate, håper hun forblir fastlege i området i lang tid fremover, vet ikke hva vi skulle gjort uten henne.

Legesenteret er koblet opp mot helsenorge.no. Får raske svar gjennom meldingstjenesten der, kan bestille time og stille spørsmål. Slipper man å ringe og vente i kø på telefonen.

Damene i resepsjonen og lab er også helt fantastiske. De er hyggelige og alltid hjelpsomme.