Vindafjord Legesenter DA

Telefonnummer52 76 74 0052 76 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vikevegen 32 5574 Skjold

Siste vurderinger av Vindafjord Legesenter DA

Min lege nr 1

Lege: Trine Larsen Stokkan Skrevet

Veldig fornøyd med min lege. Enkelt og snakke med henne om det jeg tenker på. Har tid til meg .Føler ikke att jeg har for liten tid.

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Terje er nøyaktig, tilstede og mennesklig. En bra lege som vekker tillit og tar tak i ting på en grundig måte.

Topp!

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Trudde ikkje det fantes slike som han eg!
Han er kort, konsis og rett på sak men t
reng eg ein å snakka med så er han jammen der og! Han hjelper der det trengs og preikar vekk der ein bipolar kjem med "pisspreik".
Han har vore der i STORE kriser og i mindre hende. Og så er han jo nynorskmann sjølv om grammatikken kan diskuteras.... :)
Enkelt og greit: TAKK FOR AT DU ER DER!!!

Føler meg viktig.

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Med Kleiven som fastlege føler jeg at jeg blir tatt vare på. Har hatt gallestein og store problemer rundt operasjon og diverse. Han har tatt meg seriøst og stått på for å få ting til å skje fort. Han tar seg alltid god tid og lytter til alt jeg har å si. Han interesserer seg i meg som person og snakker med meg. Han er en travel mann med mye på agendaen, men ringer alltid opp om man spør om det.

Fantastisk!

Lege: Terje Egil Kleiven Skrevet

Kleiven tar seg tid til å høre på meg, og har fungert som både lege og psykolog for meg når jeg har trengt det. Han er opptatt av å finne ut av og behandle sykdommen, i stedet for å bare medisinere bort symptomene.

Enkelte ganger er det litt ventetid, men det er fordi han faktisk tar den tiden han trenger med hver pasient. Hos andre leger har jeg følt at jeg har måttet skynde meg inn og ut, mens hos Kleiven merker man ikke noe til det.

Jeg kjører fra Haugesund til Skjold ene og alene for å gå til Kleiven.