Cura Legesenter AS

Telefonnummer51 65 12 1851 65 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 2 4050 Sola

Siste vurderinger av Cura Legesenter AS

Fantastisk, sympatisk og lyttende

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Meget hyggelig lege som tok seg tid til virkelig å hjelpe oss bestilte spesialist vi tre og det tok kun litt over en mnd.

feil med fakturering

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet

gjennomgående tull med fakturering. Ikke blitt tatt tak i etter jeg ba om en gjennomgang. Umulig å komme igjennom på tlf, ventet 35 min i kø for så å oppleve at svarer kommer på. spurt ang faktura på vei ut, sjekket maskinen- fått bekreftet at jeg ikke skal betale, men får faktura med 58 kr i fakturagebyr på toppen så og si etter hvert legebesøk.
Dette har vært gjennomgående ved svangerskaps kontroller og legetimer for barn som i utgangspunktet ikke skal faktureres.

Aldri kommet inn til henne

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Styr unna dette legesenteret hvis du trenger legetime samme uke. Utrolig lang ventetid og veldig vanskelig å komme gjennom på telefonen. Når jeg endelig kom igjennom var det en sur dame som svarte og var skikkelig nebbete. Spurte om navnet mitt flere ganger og var helt ukonsentrert og kunne tilslutt få en time om 2 uker.

Vet ikke om Julie er en bra lege, siden jeg blir å bytte pga tilgjengelighet.

Svarer ikke på telefonen!

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet

Vet ikke hvordan Silje er for hun har permisjon i et år, men hun har en ung vikar jeg har hatt time hos 2 ganger. Helt ok, verken mer eller mindre. Det som virkelig er negativt med dette legesenteret er at de ikke svarer på telefonen. Jeg har en gutt på 3 år og er avhengig av å kunne nå lege senteret på telefon for å kunne bestille time, men jeg opplevde nå i høst (2017) å ringe hver dag i 2 måneder der jeg enkelte dager kunne ringe opp til 15 ganger uten å komme igjennom på telefonen. Til slutt måtte jeg ta meg fri fra jobb for å gå innom for å bestille time. Da satt det en smilende dame som hadde stengt telefonen og satt meg opp på time 2 dager etter. Hun forstod jeg var frustrert over de ikke tok telefonen, men det var det ikke noe hun kunne gjøre noe med. Dette måtte jeg ta opp med fastlegen som igjen sa at de hadde ikke midler til å ansette noen som kunne svare på telefon og at dette ikke er noe de kommer til å gjøre noe med i nær fremtid. Jeg kommer selvfølgelig til å bytte legekontor som følge av dette da jeg er avhengig av å kunne nå min fastlege på telefon. Når en skal ringe et lege kontor for å bestille time er en ofte i en svært sårbar situasjon, og da oppleves det som svært frustrerende og ikke kunne få svar.

Dyktig, omtenksom og nøyaktig.

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet

Jeg har grunnet flytting hatt flere fastleger. Ingen har kunne måle seg med Silje. Hun er særdeles dyktig og grundig. Tar seg ekstra tid når de trengs, slik at en får svar på problemene uten å føle en må "haste" seg gjennom konsultasjonen. Setter seg inn i sykdomsbildet og søker etter rett behandling.