Cura legesenter AS

Solakrossen 2 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Cura legesenter AS

Meget dyktig, empatisk, troverdig

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet

Som pasient føler jeg meg trygg og ivaretatt av Silje som fastlege. Hun er faglig veldig dyktig, viser respekt og omtanke for pasient. Empatisk og handlekraftig lege, som bryr seg om sine pasienter. Har igjennom årene opplevd en rekke med leger. Som lege er Silje, uten tvil, en klar nr 1🌟og enhver pasient som får henne som fastlege- er heldig!

Nydelig menneske

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet

Silje er fantastisk på alle måter. Lytter og engasjerer seg, og viser medfølelse. Beste legen jeg har hatt, kommer aldri til å bytte. Flere som henne hadde vært noe:)

Dyktig og empatisk

Lege: Kjersti Sjuve Edvardsen Skrevet

Etter noen besøk til Kjersti, sitter jeg igjen med gode inntrykk og resultater. Alle ganger har det vert en god samtale om problemene hvor jeg føler meg trygg og hørt. I tillegg viser hun mye empati og fremstår som en veldig dyktig lege med mye kunnskap.

Dyktig og vennlig fastlege!

Lege: Kjersti Sjuve Edvardsen Skrevet

Veldig dyktig og vennlig fastlege som tar seg tid til pasienten. Hun er grundig og gjør alltid at jeg føler meg sett og hørt på plagene jeg måtte ha. Gode forslag til prøver, tester og henvisninger som kan være nødvendig. Følger godt opp. Veldig fornøyd med henne. Dyktigste legen jeg har erfart. Bruker godt med tid hvis nødvendig.

Flink og trygg

Lege: Julie Olimstad Skrevet

Enormt dyktig og trygg, blir alltid tatt på alvor. Maks 10 min ventetid. Følges alltid godt opp og venter aldri lenge på svar/eventuelle henvisninger. Følger meg alltid i gode hender.