Cura Legesenter AS

Solakrossen 2 4050 Sola

Siste vurderinger av Cura Legesenter AS

Flink og trygg

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Enormt dyktig og trygg, blir alltid tatt på alvor. Maks 10 min ventetid. Følges alltid godt opp og venter aldri lenge på svar/eventuelle henvisninger. Følger meg alltid i gode hender.

Flink lytter, gjør som du ber henne on

Lege: Kjersti Sjuve Edvardsen Skrevet

Kjersti er en fantastisk god lytter, ser deg inn i øynene og får deg virkelig til å føle deg sett. Men hun har ila. Et halvt år, midt i utredning, ikke kommet med et eneste forslag. Jeg må selv undersøke og komme med forslag til tester, eksakt navn på blodprøver, nettsider hun kan lese osv. Er det noe hun ikke vet, så søker hun det ikke opp på eget iniativ.
Skriver gode henvisninger og dokumenter til NAV, om du informerer henne om hva hun skal skrive.
Vet du hva du vil, så er hun absolutt rett lege :)
Svarer innen 24 t på melding gjennom pasientsky, enkelt å få time.

Lyttende og flink

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Veldig fornøyd med Julie som lege. Planen var egentlig å skifte fastlege pga avstand til legesenteret. Men etter vi fikk Julie kommer vi ikke til å bytte.
Også fornøyd med de andre ansatte, aldri problem å få legetime og aldri lang ventetid på venterommet.

Lege: Kjersti Sjuve Edvardsen Skrevet

Jeg har legesjekk. Kjersti er en lege som lytter, har en samtale istedenfor å snakke overhode på deg, hun kommer med løsninger. Hun får seg til å føle deg trygg uansett hva utfordringen er. Anbefales på det sterkeste. Har du henne får du ei blid og trivelig dame som er dyktig i sin jobb:)

God lege

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Veldig fornøyd med min lege.....Hun er snill and flink. Hun har tid for pasienter og hjelper. Hun er flink med både voksne og barn