Cura Legesenter AS

Telefonnummer51 65 12 1851 65 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 2 4050 Sola

Siste vurderinger av Cura Legesenter AS

Lege: Kjersti Sjuve Edvardsen Skrevet

Jeg har legesjekk. Kjersti er en lege som lytter, har en samtale istedenfor å snakke overhode på deg, hun kommer med løsninger. Hun får seg til å føle deg trygg uansett hva utfordringen er. Anbefales på det sterkeste. Har du henne får du ei blid og trivelig dame som er dyktig i sin jobb:)

God lege

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Veldig fornøyd med min lege.....Hun er snill and flink. Hun har tid for pasienter og hjelper. Hun er flink med både voksne og barn

Flink og trygg lege

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Julie er utrolig hjelpsom, effektiv og lytter til hva man sier. Hun får fart på saken det gjelder med å ringe, henvise og trykke på de rette knappene. Jeg føler meg ivaretatt og trygg hos henne. En merker tydelig at hun bryr seg om å finne den beste løsningen. Dette gjelder også de andre legene jeg har vært innom på klinikken. Kort ventetid hver gang jeg er der, så legene der er punktlige. Må også nevnes de hyggelige resepsjon- og lab ansatte.

Fantastisk, sympatisk og lyttende

Lege: Julie Olimstad Kvia Skrevet

Meget hyggelig lege som tok seg tid til virkelig å hjelpe oss bestilte spesialist vi tre og det tok kun litt over en mnd.

feil med fakturering

Lege: Silje Helene Motland Leiren Skrevet

gjennomgående tull med fakturering. Ikke blitt tatt tak i etter jeg ba om en gjennomgang. Umulig å komme igjennom på tlf, ventet 35 min i kø for så å oppleve at svarer kommer på. spurt ang faktura på vei ut, sjekket maskinen- fått bekreftet at jeg ikke skal betale, men får faktura med 58 kr i fakturagebyr på toppen så og si etter hvert legebesøk.
Dette har vært gjennomgående ved svangerskaps kontroller og legetimer for barn som i utgangspunktet ikke skal faktureres.