Drøbak legesenter

Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Drøbak legesenter

den beste legen i drøbak

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Olav Heie er en utrolig flink sympatisk lege, ringer meg på kveldstid ang svar på prøver.så skal kontor søstrene Randi og Grete ha skryt, for en vennlighet og service forståelse har ikke opplevd maken.Litt negativt alltid lang ventetid for å komme inn til legen.Men så tar han seg veldig god tid til pasientene. En lege som bryr seg.

Må være beste legen i Norge :)

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Veldig forståelsefull, rolig, behagelig vesen, godhjerta, viser medynk, utrolig service, spør alltid om det er noe mer jeg kan hjelpe med.
Jeg flyttet fra Drøbak og byttet da lege, angrer veldig på bytting av lege :(
Minus - var alltid forsinket, antagelig fordi han ville ta seg tid til pasientene sine tilgir deg for det ; )

Moldes beste lege

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Min fastlege, som alltid har tid til å snakke med meg, selv om jeg ikke har time med ham. Er blid og trivelig, og jeg føler alltid at han tar meg på alvor og gjør sitt beste for å løse mine problemer. I motsetning til mange av de andre legene i Molde, er han helt topp!

Den beste legen jeg har vært hos!

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Han er utrolig snill og oppriktig interessert i å høre og hjelpe!

Behagelig Lege

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Tar seg ALLTID god tid, tar gjerne med en kopp kaffe og lytter til alt man kommer med. Hjelper til, finner løsninger, behagelig og rolig vesen som man føler seg tatt vare på av og trygg rundt. BESTE legen. Har flyttet fra drøbak, pga student, men pendler alltid den 1 times lange veien for å dra til legen for med han VET jeg at jeg får den hjelpen jeg trenger og han kjenner alle pasientene sine godt. BRA JOBBA Dr. Heie.