Bekkefaret Legesenter .

Telefonnummer51 20 13 0051 20 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgveien 15 C 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Bekkefaret Legesenter .

Tvilsom

Lege: Hege Svangtun Skrevet

Har vert hos henne 5-6 ganger de siste årene men føler at hun har det veldig travelt når jeg er der og selv om hun er veldig empatisk og snill blir det mye snakk og lite behandling. Hun er utrolig trivelig men savner en som er litt mer alvorlig og løsningsorjentert. Den ene resepsjonisten er direkte ubehagelig og lite hjelpsom.

Fantastisk lege!

Lege: Hege Svangtun Skrevet

Har aldri før vært så fornøyd med en lege! Svangtun tok meg på alvor og løste problemer tidligere lege ikke brydde seg med!
Svangtun lytter og er forståelsesfull!
Utrolig trist å måtte si fra seg en slik dyktig lege pga flytting!

Anbefaler henne på det sterkeste!

Svært empatisk

Lege: Hege Svangtun Skrevet

Har kun gått til dr. Svangtun en gang, da min fastlege ikke var til stede. Det var en øyeblikkelig hjelp time, som jeg fikk ved å møte direkte på kontoret. Jeg fikk vente på et eget rom (jeg gråt mye, så helsesekretæren tilbød med å sitte i fred, noe jeg den dag i dag setter ufattelig stor pris på at hun gjorde), og dr. Svangtun hentet meg etter ca 30 minutter. Det første hun gjorde var å beklage ventingen - jeg hadde ventet 30 minuttr, noe som var fullstendig forståelig, da jeg måtte ha time samme dag og dermed laget kluss i timeboken hennes fordi hun ikke hadde noe ledig men likevel satte meg inn "innimellom". Hun var høflig, vennlig og svært imøtekommende, profesjonell og empatisk. Tilbød oppfølging og hjalp meg i en vanskelig situasjon. Kan virkelig anbefales.

Alltid godt mottatt

Lege: Arild Kaisen Skrevet

Grunnet psykisk diagnose har jeg ved to anledninger møtt opp direkte på legekontoret for å få hjelp. Begge gangene har jeg blitt svært godt tatt imot av helsesekretær/sykepleier. Siste gangen kom jeg inn til Kaisen, som er min fastlege. Han tar meg alltid godt i mot, hører etter, lar meg bruke den tiden jeg trenger, og gir meg gode råd. Han ordlegger sine bekymringer på en måte som får meg til å forstå at han bryr seg om meg, og ønsker å hjelpe meg, ikke på en måte som gjør med defensiv og fiendtlig.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

Min fastlege siden 1989

Lege: Arild Kaisen Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med lege Kaisen.

Til hverdagens plager han Kaisen alltid stilt opp og ikke minst med mine 2 operasjoner for punktert lunge har han vært der.

Da jeg fik kreft stilte han også opp på en veldig positiv måte og har fulgt meg gjennom kemo og strålebehandlinger så vel som relabilitet progressen vi har hatt etterpå

Jeg har Ingen problemer med at gi 5 stjerner