Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Behagelig, trygg og kunnskapsrik fastlege

Lege: Anne Siri Godeseth Storesund Skrevet

Henviser viderer dersom det er behov for det. Følger alltid opp.
Lytter, bryr seg om deg og problematikken du kommer med.
Er empatisk og har alltid tid til deg.
Opplever henne som en dyktig fastlege.

Kunne ikke vert mer heldig med fastlegen min!

Ikke trygg

Lege: Liv Løland Skrevet

Hun er alltid sen, blir ofte fortalt at det er mye som skjer som gjør at hun blir sen (men da burde hun avklare tiden bedre selv). Får ingenting ut av legetimen, hun snakker mye for meg og prøver å forklare hva jeg kommer med selv isteden for å høre på meg. Hun snakker veldig mye at det er vansklig å få med meg hva hun prøver å si, men vil heller ikke gjenta seg. Hun hører ikke etter og vil heller ikke gi meg legeerklæring fordi det er for mye jobb for henne. Føler ikke på trygghet, gruer meg når jeg skal inn til henne fordi jeg vet jeg at jeg får kjeft av at jeg har bestilt en time eller at jeg burde gjøre noe annet i stedet. Er på venteliste til ny fastlege men kommer nokk ikke til å få ny før løland går av med pensjon.

Trygg og flink lege som kan yrke sitt

Lege: Christian Nakling Skrevet

vi går til denne legen både jeg og min mann han er en lyttene flink lege følte oss i varetatt og velkomne fra første dag hører etter hva du spør om og hjelper på en rolig fin måte føler oss veldig i varetatt og trygge , får time når vi trenger det, om vi venter litt når vi har time gjør ingenting det er verdt å vente , trygghet hos en lege er viktig at legen tar deg alvorlig på det som plager oss er viktig å ikke mist kjemien mellom lege og pasient er vitig.

A very good doctor

Lege: Christian Nakling Skrevet

He listens to me and talks to me kindly. He is very attentive and like every Norwegian doctor I have met, wears a very good smile when he sees you are comfortable with him and vice versa. I never had a problem consulting with him and he recommends a very good specialist when needed.

Dette er en tragisk lege lytter ikke til pasienter

Lege: Liv Løland Skrevet

De to siste årene har jeg gått til liv med noen dårlige knær og har ikke fått den hjelpen jeg trenger hun hører ikke etter når du prater til henne, er sjokket av den behandlingen jeg har fått kan snart ikke gå lenger kansje jeg må sitte i rullestol før hun forstår at jeg har vondt. Dette er helt tragisk har prøvd og fortelle henne at jeg har en forsikring gjennom jobben men det vil hun ikke høre noe om vil ikke at jeg skal bruke den må bruke helfo sier hun. Står på venteliste på ny fastlege og det gleder jeg meg til.værste lege jeg noen gang har opplevd.