Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter Sandnes

Avvisende og lite lydhør

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg byttet til Liv da jeg gikk gravid med min midterste, som nå er snart 4. På disse 4 1/2 årene har jeg vært innom dørene hos Liv mange ganger. Gjennom 2 svangerskap, og med 3 barn som har hatt behov for behandling.
Jeg ønsker å prøve å komme med konstruktive tilbakemeldinger, men kjenner det er vanskelig. Det siste året har jeg spurt om å få gå til turnuslegen hver gang jeg har hatt behov for å dra til legen, for å slippe Liv. Hun er sikkert veldig god på medisin, men evne til å se menneske, være forståelsesfull, og lytte, var for meg, nesten ikke eksisterende. Jeg har full forståelse for at en fastlege har en travel arbeidsdag, med mange pasienter, og mye press, men det bør da kunne gå ann å møte pasienter med respekt.
Nå har jeg endelig fått ny fastlege, og er overlykkelig for det!

Dyktig og kunnskapsrik lege.

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene av Liv Løland. For meg har hun alltid vært lyttende,forklarende og løsningsorientert. Jeg har legeskrekk, men går alltid ut fra kontoret hennes med en trygghet om at jeg får den beste hjelpen.

flink og god lege

Lege: Christian Nakling Skrevet

Han er min fastlege som jeg har veldig lett å prate med. Det er viktig for meg. Han er god for å lytte og jeg har stor tillit til han. Veldig profesjonell og forståelsesfull. Stort fornøyd.

Dårlig opplevelse med denne legen

Lege: Liv Løland Skrevet

Fikk akutt-time hos henne fordi min fastlege ikke var på kontoret. Først var hun 40-45 min. forsinket. Hun fortalte hvor mye hun hadde å gjøre av ulike årsaker. Lite lyttende. Oppleves belærende og kritisk til det jeg tar opp. Bagatelliserer mine symptomer og følelser, snakker i munnen på meg og er veldig opptatt av at jeg må trene mer. Å være gravid, hormonell og veldig sliten og bli møtt av en slik lege er noe av det verste jeg har vært med på! Begynte å gråte av måten hun behandlet meg på. Ikke kunne hun ta i mot kritikk heller.. Opplever meg ydmyket og til bry for henne under hele konsultasjonen. Veldig glad for at hun ikke er min fastlege!

Ellers veldig fornøyd med sentrum legesenter, fine lokaler, stort sett god service hos sekretærene og liten ventetid (utenom denne opplevelsen)

Dårlig fastlege!

Lege: Christian Nakling Skrevet

Rett og slett en dårlig fastlege som tar pasienten ikke på alvor. Bagateliserte problemer og sendte meg hjem. Uinteresseret i dine problemstillinger. Dårlig lytter og "hiver" deg ut av kontoret etter maks 15 minutter.