Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

En lege som ser hele deg

Lege: Liv Løland Skrevet

Jeg har lest vurderingene, og kjenner meg absolutt ikke igjen i de som er negative. Hun har en sjelden evne til å se hele personen. Hun diskuterer åpent og tar meg som pasient med på vurdering av behandling.
Det kan bli ventetid, ja, med det er fordi hun er grundig og nødig vil avslutte før alle sider er belyst.
Hun er en varm person som tydelig bryr seg om pasienten og vedkommendes situasjon.
Faglig virker hun solid med bred kompetanse supplert med lang erfaring.
Kan anbefale henne på det sterkeste.

Lytter, men viser liten vilje til å finne ut av helseplager

Lege: Christian Nakling Skrevet

Jeg går sjelden til lege.

De få gangene jeg har trengt hjelp og derfor kontaktet fastlegen opplevde jeg at han ikke hadde noe ønske om å hjelpe eller finne ut av mine helseplager.

Opplevde liten velvilje, selv om han tilsynelatende gav uttrykk for at han forstod.

Lar ikke pasient få snakke.

Lege: Liv-Marit Johansen Skrevet

Avbryter pasient ved utredning. Sier mye «ja» mens pasient snakker og avbryter ofte. Virker veldig lite interessert i hva pasient har å komme med.

Trygg, rolig og interessert

Lege: Liv-Marit Johansen Skrevet

Jeg opplever Liv Marit som en dyktig lege som er interessert i sin pasient og bruker god tid til å spørre og lytte før hun tar en vurdering.

Dyktig med stor kunnskap.

Lege: Anne Siri Godeseth Storesund Skrevet

Behagelig, ansvarsfull og seriøs. Tar pasienten på alvor med oppfølging. Tar seg god tid med pasienten.