Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

fikk inen tilitt til legen.

Lege: Christian Nakling Skrevet

han er nok en god lege,men for meg ,var det en meget negativt møte..ingen forståelse,travelt,absolutt ingenting posetivt, hos denne legen.

Elendig!

Lege: Christian Nakling Skrevet

Dårligste lege jeg har vært borti. Du må selv vite hva som feiler deg og stille din egen diagnose. Dårlig lytter og "hiver" deg ut av kontoret etter maks 15 minutter. Viser liten omsorgsfølelse og følte meg som en "tidstyv" for legen når jeg var på kontoret hans. Ble aldri "tatt på" eller undersøkt ordentlig ved kroppslige plager jeg tok opp.

Ikke fornøyd!

Lege: Liv Løland Skrevet

Må alltid vente, allt fra 30 min til 1 time! Når du så kommer inn får du en følelse av at du helst skulle vært uta derfra for 5 min siden. Faglig dyktig men det hjelper ikke så mye når du får følelsen av å være i veien! Lytter lite til det du sier og er du så "uheldig" å ta opp noe annet enn det du har fått time for så får du virkelig høre det!
Vurderer å bytte.

God utvikling

Lege: Liv Løland Skrevet

Da jeg kun var inne for mindre ting, følte jeg hun ikke lyttet osv. Hun snakket mye om hvor dårlig tid hun hadde, og generelt bare snakket utrolig mye. Skøyt jeg inn et spørsmål, så "dro timen ut" og det viktigste så ut til å være å få skrevet ned alt. Men så må noe ha skjedd med henne, tror jeg, for plutselig ble hun mye hyggeligere. Jeg hadde ganske hyppige timer i sommer, og da følte jeg vi fikk en mye bedre tone. Vurderte alvorlig en stund, men nå er jeg helt fornøyd.
Hun er en veldig flink lege, med en utvilsomt travel dag. Hun skviser inn masse timer, og dropper lunsjen for å få unna alt. Synes hun er alle tiders nå når hun kommuniserer bedre. Utvikling mener jeg er positivt

Lytter ikke

Lege: Liv Løland Skrevet

Måtte alltid vente minimum 30 minutter før jeg kom inn, ofte opp mot 1 time. Hun lyttet ikke til meg, hvis jeg hadde fått en akuttime sa hun rett til meg at hun egentlig ikke hadde tid til meg, at hun gikk glipp av lunsjen sin o.l. Hun var ikke interessert i å bli kjent med forhistorien min da jeg var ny pasient hos henne. Jeg er ung, men har dessverre vært mye hos lege pga kronisk sykdom. Hun tok kun et blikk på journalen min og sa at den var så tykk at den hadde hun ikke tid til å lese. Hun opptrådde belærende og hadde ikke medfølelse. Etter 1 år med denne behandlingen holdt jeg ikke ut mer og byttet fastlege.