Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Hører ikke etter!!!!

Lege: Liv Løland Skrevet

Nesten 1 time "forsinket". Antar ting.
Kjefter når du prøver å forklare, kjefter då med at du avbryter hun.

Dyktig og målrettet!

Lege: Anne Siri Godeseth Storesund Skrevet

Jeg oppfatter jeg Anne Siri som er svært dyktig fastlege.
Hun tar seg tid, - har fokus på oppgaven og presenterer løsninger som er gjennomførbare for alle parter.

Blid og løsningsorientert, helsesekretærene på kontoret er målrettede og hyggelige.

Anbefales!

Hører ikke på!

Lege: Liv Løland Skrevet

Først så venter jeg ca 30 min hver gang og når du endelig kom inn hadde hun ikke tid å svare på spørsmål som var viktig for meg . Skjedde hver gang . Hu avbryter sier har ikke tid ser ikke på meg når jeg snakker ser kunn på pc hele tiden.. sykt dårlig tatt i mot .. føler meg ikke til bry og ikke respektert. Hu antar ting uten å høre etter. Anbefaler henne ikke til noen !!!

Arrogant og frekk

Lege: Christian Nakling Skrevet

Nakling kan virke som han er kunnskapsrik, men det føler jeg ikke, tar ikke tak i promelstillingen jeg kommer med, han ønsker heller å snakke om noe annet, kommer du med innspill er ønsker å diskutere noe blir han sur og grinete og nesten sinna og irrritert.
Han hadde tjent med å være mer åpen for diskusjoner med pasientene. E konsultasjon kan man bare glemme, han svarer aldri på det man spør om og ber om at man må komm innpå time heller, penger bortkastet.

Styr unna!

Metodisk og effektiv

Lege: Liv Løland Skrevet

Liv Løland har vært, og er fortsatt min eneste fastlege. Jeg opplever hennes medisinske grundighet og effektive journalføring som en trygghet for meg. Dette går noen ganger ut over "kundeopplevelsen", men så går jeg heller ikke til henne for å få trøst eller trivsel. Jeg søker henne når jeg trenger hjelp med helsemessige utfordringer. Jeg opplever at hun er meget faglig dyktig og har erfart den høye respekten hun har hos leger på UiS. Det er også hyggelig at tilgjengeligheten har blitt meget god.