Morten Skaret Mathisen

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Morten Skaret Mathisen

Virkelig et sted som gjør en forskjell 🤗

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Dyktig lege som ser hele pasienten. Han har en utrolig evnen til å sette seg inn i pasientens livssituasjon og de problemer eventuell sykdom og livssituasjon medfører. Han finner løsninger som er balasnserte og som ivaretar hele menneske. Her blir alt fra nav, jobb, familie og fritidssituasjon, til hvilke medisiner og medisinformuleringer som egner seg til den enkelte pasient, vurdert og ivaretatt.
Erfarer også at han henviser deg videre i de tilfellene som krever det.

Han har rykte på seg for å være litt «streng» med vanedannede/sterke medisiner. Men min erfaring er at han samtidig har evnen til å se de pasientene som trenger slike medisiner for å ivareta sin livskvaliteten. Og jeg kjenner en viss trygghet i at han er litt «streng» på slike medisiner.

På labben treffer du hans sprudlene kone. Hun er alltid i godt humør, og er en person som ikke går rundt grøten, men sier ting som det er. Kanskje ikke for den hårsåre, men for meg passer det perfekt.
Hun er meget dyktig å «stikke», og vaksiner og blodprøver blir satt og tatt helt uten ubehag.

Her setter de alt fra Gulfebervaksine til influensavaksine. De skriver til og med ut Gulfebervaksine-sertifikat :)

Kort oppsumert, så vil jeg si at de to sammen utgjør et team med stor faglig dyktighet. Og de får en til å føle deg trygg i en sårbar situasjon, noe en ofte er på legebesøk. De er attpåtil flinke med folk og barn.
De har app og nettside for bestilling av timer og resepter, samt muligheten for å spørre enkle ting.

God parkering, og heis for de som måtte trenge det.

Virkelig et sted som gjør en forskjell 🤗

Dyktig og engasjert

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Ser på deg, det lytter, bryr seg!
Sier fra når han må snu ryggen til deg for å skrive, han tar pasientkontakt på alvor.
På tross av full liste klarer han å unngå at pasientene må vente lenge etter avtalt tid.
Henviser ofte til spesialistundersøkelse, det er betryggende.

Dyktig, Dedikert og Engasjert

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Dr Skaret Mathisen er legen til minste datteren vår, og har bare gode tilbakemeldinger. Utrolig dyktig og grundig lege. Hun har astma problemer og er endel syk, men blir så godt fulgt opp at jeg føler at vi er i trygge hender hele tiden. Svarer på meldinger om vi sender inn og får time kjapt ved behov. Engasjert og faglig dyktig legesekretær også. Vi har prøvd mange leger, men ingen har nådd Dr Mathisen til knærne på faglig dyktighet, se pasienten, høre på hva en sier og ikke minst kontakter videre om det er noe han er i tvil om eller ønsker å få utredet bedre.
Vi har nå flyttet begge barna over til Mathisen, samt samboer.
Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Jeg har oppsøkt Mathisen for mange forskjellige plager de siste 3 årene. Jeg kommer alltid fort til konsultasjon når det er nødvendig. Han følger også opp resultater etter tidligere henvendelse. Han er alltid godt orientert når jeg kommer inn og har god oversikt i epikriser, samt tar seg også tid til å hente inn tidligere detaljer. Det er derfor ikke nødvendig å fortelle om tidligere besøk hos ham eller hos spesialist. Har opplevd det motsatte hos andre tidligere. Jeg vil beholde ham som fastlege så lenge det er mulig.

God lege, anbefales.

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Han er ein dyktig kar. Han har lese min journal og epikriser. Eg trong ikkje forklara mine diagnoser flere gonger. Han tar seg god tid, og verka å bry seg genuint. Han her vil eg behalda til eg døyr.