Morten Skaret Mathisen

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av Morten Skaret Mathisen

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Jeg har oppsøkt Mathisen for mange forskjellige plager de siste 3 årene. Jeg kommer alltid fort til konsultasjon når det er nødvendig. Han følger også opp resultater etter tidligere henvendelse. Han er alltid godt orientert når jeg kommer inn og har god oversikt i epikriser, samt tar seg også tid til å hente inn tidligere detaljer. Det er derfor ikke nødvendig å fortelle om tidligere besøk hos ham eller hos spesialist. Har opplevd det motsatte hos andre tidligere. Jeg vil beholde ham som fastlege så lenge det er mulig.

God lege, anbefales.

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Han er ein dyktig kar. Han har lese min journal og epikriser. Eg trong ikkje forklara mine diagnoser flere gonger. Han tar seg god tid, og verka å bry seg genuint. Han her vil eg behalda til eg døyr.

Anbefales!

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Utrolig dyktig lege, som tar deg på alvor og lytter. Gode råd og forståelse, det finner du her. Flink med barn som voksne, her går du fra timen og føler deg godt ivaretatt!

fantastisk.

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Morten Skaret Mathisen er enkelt og greit den beste fastlegen jeg har hatt.
Merker klart og tydelig at denne fastlegen føler med deg å prøver å sette seg selv inn i hvordan situasjonen er.
føler dermed at jeg blir veldig godt ivaretatt hver gang.
kort ventetid og veldig god kommunikasjon fra resepsjonen sin side også!

Fantastisk, trygg og dyktig.

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Minimalt med ventetid på time. Hos andre leger har jeg ved flere anledninger måttet vente i over en time for å komme til, hos Mathisen er ventetiden sjeldent over 10 min.
Han er dyktig, og følger opp henvisninger og prøvesvar kontinuerlig.
Han er en fantastisk los gjennon et rotete helsevesen. Han står på for sine pasienter og det han mener er rett.
Han er åpen for nye tanker, og henviser raskt videre om det er behov.
Jeg stoler på denne legens faglige vurdering, og skal aldri skifte fastlege!