Morten Skaret Mathisen

Grensegaten 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Morten Skaret Mathisen

Dyktig og engasjert

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Ser på deg, det lytter, bryr seg!
Sier fra når han må snu ryggen til deg for å skrive, han tar pasientkontakt på alvor.
På tross av full liste klarer han å unngå at pasientene må vente lenge etter avtalt tid.
Henviser ofte til spesialistundersøkelse, det er betryggende.

Dyktig, Dedikert og Engasjert

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Dr Skaret Mathisen er legen til minste datteren vår, og har bare gode tilbakemeldinger. Utrolig dyktig og grundig lege. Hun har astma problemer og er endel syk, men blir så godt fulgt opp at jeg føler at vi er i trygge hender hele tiden. Svarer på meldinger om vi sender inn og får time kjapt ved behov. Engasjert og faglig dyktig legesekretær også. Vi har prøvd mange leger, men ingen har nådd Dr Mathisen til knærne på faglig dyktighet, se pasienten, høre på hva en sier og ikke minst kontakter videre om det er noe han er i tvil om eller ønsker å få utredet bedre.
Vi har nå flyttet begge barna over til Mathisen, samt samboer.
Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Jeg har oppsøkt Mathisen for mange forskjellige plager de siste 3 årene. Jeg kommer alltid fort til konsultasjon når det er nødvendig. Han følger også opp resultater etter tidligere henvendelse. Han er alltid godt orientert når jeg kommer inn og har god oversikt i epikriser, samt tar seg også tid til å hente inn tidligere detaljer. Det er derfor ikke nødvendig å fortelle om tidligere besøk hos ham eller hos spesialist. Har opplevd det motsatte hos andre tidligere. Jeg vil beholde ham som fastlege så lenge det er mulig.

God lege, anbefales.

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Han er ein dyktig kar. Han har lese min journal og epikriser. Eg trong ikkje forklara mine diagnoser flere gonger. Han tar seg god tid, og verka å bry seg genuint. Han her vil eg behalda til eg døyr.

Anbefales!

Lege: Morten Skaret Mathisen Skrevet

Utrolig dyktig lege, som tar deg på alvor og lytter. Gode råd og forståelse, det finner du her. Flink med barn som voksne, her går du fra timen og føler deg godt ivaretatt!