Forus Legesenter

Heddevegen 120 4034 Stavanger

Siste vurderinger av Forus Legesenter

God og kunnskapsrik

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Har hatt Thomsen som fastlege fra barndomsalder. Han er utrolig kunnskapsrik, tålmodig og empatisk. Han lytter, undersøker og henviser videre hvis man føler noe er galt- men det ikke er åpenbart - og følger meget godt opp ved behov. Han gjør alltid det han kan for at man skal få best mulig behandling i møte med helsevesenet. Han er kanskje litt sent ute, og det er av og til vanskelig å komme gjennom på telefon - men det er verdt det. Resten av personalet på legesenteret er også fantastiske.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Thomsen er en utrolig dyktig, kunnskapsrik og god lege. Han er alltid smilende og imøtendekommende. Lett og få time men vanskelig og komme igjenom med tlf. Har hatt han som lege siden 2001. Ofte litt forsinket, litt for mye klistret til pcen og litt glemsk men eller kjempe flink.

Kjempebra!

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Jeg har hatt Dr Bård Terje Moe i hele mitt liv. Han har en utrolig god kompetanse på alle områder. Hele legekontoret består av en helt fantastisk imøtekommende gjeng. Kan absolutt anbefales!

Meget god lege men ofte lang ventetid for å få time på telefon

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Bård Mo er en lege som er meget lyttende og tillitvekkende og jeg har benyttet ham i mange år.

Personalet er meget dyktig og imøtekommende.

Dessverre er legesenteret kun tilgjengelig på telefon og ventetid på telefonen lang i mange tilfeller for å komme gjennom til senteret. Det kan gjøre at senteret mister kunder.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Det finnes ikke et bedre medmenneske og fastlege enn dette. Er så evig takknemlig for at jeg har fått komme til Thomsen. Har benyttet samme fastlege siden barneårene til voksen alder. Meget fornøyd. Tommel opp :)