Forus Legesenter

Telefonnummer51 81 03 6051 81 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger

Siste vurderinger av Forus Legesenter

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Thomsen er en utrolig dyktig, kunnskapsrik og god lege. Han er alltid smilende og imøtendekommende. Lett og få time men vanskelig og komme igjenom med tlf. Har hatt han som lege siden 2001. Ofte litt forsinket, litt for mye klistret til pcen og litt glemsk men eller kjempe flink.

Dårlig lege

Lege: Otto Olsen Skrevet

Har hatt Otto som fastlege siden min ankomst til vakre Norge! Jeg har forsåvidt altid vært frisk og rask, bank i bordet! men siste årene har jeg hatt litt plager med diverse lugubre ledd. Otto har for all del hatt tid til meg og mine plager, men medisink har ingen av hans løsninger fungert. Riktignok er Tran sunt og godt, men hva det skal hjelpe for mine kneskader er jeg mer usikker på!

Behagelig og trygg

Lege: Otto Olsen Skrevet

Otto er en behagelig, imøtekommende og løsningsorientert lege, som trygt kan anbefales. Tar seg alltid tid, selv om venterommet _alltid_ er fullt. Populær fyr.

Kjempebra!

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Jeg har hatt Dr Bård Terje Moe i hele mitt liv. Han har en utrolig god kompetanse på alle områder. Hele legekontoret består av en helt fantastisk imøtekommende gjeng. Kan absolutt anbefales!

Meget god lege men ofte lang ventetid for å få time på telefon

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Bård Mo er en lege som er meget lyttende og tillitvekkende og jeg har benyttet ham i mange år.

Personalet er meget dyktig og imøtekommende.

Dessverre er legesenteret kun tilgjengelig på telefon og ventetid på telefonen lang i mange tilfeller for å komme gjennom til senteret. Det kan gjøre at senteret mister kunder.