Forus Legesenter

Heddevegen 120 4034 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Forus Legesenter

Fantastisk lege både medmenneske og faglig

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Hele familien har hatt Ivar som fastlege siden 2004. Jeg har fått svært god oppfølging de årene vi bodde i Stavanger. Det følger ofte med litt ekstra venting på venteværelset hos Ivar, men det tar jeg som et godt tegn. Jeg tolker det som at han gir folk den tiden de trenger, selv når dagen er fullbooket. Selv har jeg alltid følt at han tar meg på alvor, og dersom problematikken strekker seg utover det han har kunnskap og kompetanse til å håndtere, konsulterer han andre leger eller henviser videre. Jeg har vært heldig som har hatt Ivar som fastlege, og han har virkelig satt standarden for de nye fastlegene jeg har hatt siden jeg flyttet. Takk Ivar, for all den gode hjelpen og oppfølgingen jeg har fått hos deg. :)

Kunnskapsrik og handlekraftig .

Lege: Odd Arild Ågedal Skrevet

Føler meg veldig ivaretatt , blir fulgt nøye opp , var skeptisk til ny fast lege etter Olsen som jeg var veldig fornøyd med . Men det viser seg å være ubegrunnet da Ågedal er minst like bra .

Norges beste doktor.

Lege: Odd Arild Ågedal Skrevet

Veldig kunnskapsrik. 200% omsorg og hjertevarme for pasientene. Pliktoppfyllende. Høy etikk. Hjelper også leger uten grenser.

Empatisk, kunnskapsrik og trygg lege

Lege: Odd Arild Ågedal Skrevet

Odd Arild ble vår fastlege, etter vår gamle lege ble pensjonist. Var i utgangspunktet litt skeptisk, da vi var godt forøyd med vår gamle lege. Men frykten avtok ved første møte

Vi opplever ham som en imøtekommende og trygg lege, som tar seg god tid til sine pasienter, er lydhør, kunnskapsrik og ser løsninger raskt.

Er en dyktig lege som "leser" hele deg, og er spesielt flink med barn.

Får time på dagen, men kan sitte på venterommet i lang tid..da han tar seg god tid til hver pasient.

Anbefales!

God og kunnskapsrik

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Har hatt Thomsen som fastlege fra barndomsalder. Han er utrolig kunnskapsrik, tålmodig og empatisk. Han lytter, undersøker og henviser videre hvis man føler noe er galt- men det ikke er åpenbart - og følger meget godt opp ved behov. Han gjør alltid det han kan for at man skal få best mulig behandling i møte med helsevesenet. Han er kanskje litt sent ute, og det er av og til vanskelig å komme gjennom på telefon - men det er verdt det. Resten av personalet på legesenteret er også fantastiske.