Forus Legesenter

Heddevegen 120 4034 Stavanger

Siste vurderinger av Forus Legesenter

Norges beste doktor.

Lege: Odd Arild Ågedal Skrevet

Veldig kunnskapsrik. 200% omsorg og hjertevarme for pasientene. Pliktoppfyllende. Høy etikk. Hjelper også leger uten grenser.

Empatisk, kunnskapsrik og trygg lege

Lege: Odd Arild Ågedal Skrevet

Odd Arild ble vår fastlege, etter vår gamle lege ble pensjonist. Var i utgangspunktet litt skeptisk, da vi var godt forøyd med vår gamle lege. Men frykten avtok ved første møte

Vi opplever ham som en imøtekommende og trygg lege, som tar seg god tid til sine pasienter, er lydhør, kunnskapsrik og ser løsninger raskt.

Er en dyktig lege som "leser" hele deg, og er spesielt flink med barn.

Får time på dagen, men kan sitte på venterommet i lang tid..da han tar seg god tid til hver pasient.

Anbefales!

God og kunnskapsrik

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Har hatt Thomsen som fastlege fra barndomsalder. Han er utrolig kunnskapsrik, tålmodig og empatisk. Han lytter, undersøker og henviser videre hvis man føler noe er galt- men det ikke er åpenbart - og følger meget godt opp ved behov. Han gjør alltid det han kan for at man skal få best mulig behandling i møte med helsevesenet. Han er kanskje litt sent ute, og det er av og til vanskelig å komme gjennom på telefon - men det er verdt det. Resten av personalet på legesenteret er også fantastiske.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ivar Thomsen Skrevet

Thomsen er en utrolig dyktig, kunnskapsrik og god lege. Han er alltid smilende og imøtendekommende. Lett og få time men vanskelig og komme igjenom med tlf. Har hatt han som lege siden 2001. Ofte litt forsinket, litt for mye klistret til pcen og litt glemsk men eller kjempe flink.

Kjempebra!

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Jeg har hatt Dr Bård Terje Moe i hele mitt liv. Han har en utrolig god kompetanse på alle områder. Hele legekontoret består av en helt fantastisk imøtekommende gjeng. Kan absolutt anbefales!