Askerlegene

Telefonnummer66 75 37 3066 75 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av Askerlegene

Mangler fullstendig empati. Styr unna!

Lege: Maria Fitje Hoffmann Skrevet

Har hatt henne i mange år, og gjennom all den tid har jeg følt det samme om at hun er veldig lite følsom og fremmer en holdning av at det hun sier er riktig uansett hva. Det er ikke et sted å dra for å føle deg trygg på noen som helst måte. Hun tilbyr sjelden en god behandling og sier at det går over og man må se med tid. Blodprøvetaking er noe som kan også forbedres. Som kvinne i 40 årene anbefaler jeg ikke denne legen på noen som helst måte.

Arrogant og mangel på empati

Lege: Maria Fitje Hoffmann Skrevet

Arrogant og mangler empati. Hun er helt ok, på det medisinske faglige.
Veldig rett frem og har dårlig tid når hun er på Konsultasjon med pasienten. En smule bedreviter, og rask i konklusjonen. Ikke en fastlege jeg anbefaler hvis man trenger «følsom støtte,råd»
Damen på kontoret er super hyggelig, men det hjelper jo ikke når man kommer til en lite hyggelig lege med armene i kors. Takk for meg!!

Tålmodig og samtidig effektiv

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Virkelig en lege jeg kan anbefale. For meg er det viktig at legen er tålmodig, empatisk og tar en på alvor, dette oppfyller absolutt Agnes. Hun er også vennlig og har et glimt i øyet som gjør at man slapper av.

Hun er også god til å følge opp og informere om muligheter og å samarbeide med pasienten. Svært dyktig.

Imøtekommmende og empatisk lege

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Omtalen gjelder vikar til Agnes Holvik, Are Kongshaug. Har ikke vært hos fastlegen Agnes Holvik. Han var imøtekommende, empatisk og virket dyktig. Følte meg godt ivaretatt. Slik en lege skal være! Veldig hyggelig sekretær på telefonen også. Anbefales.

Kjempefornøyd

Lege: Maria Fitje Hoffmann Skrevet

Jeg er så fornøyd med Maria, som har vært min og mine barns lege i mange år. Hun er veldig flink med barn og jeg opplever at de er trygge med henne som lege. Hun er alltid tilgjengelig, blid og imøtekommende. Tar seg god tid til meg og mine. Herlig med en lege som har humoristisk sans. Et friskt pust! Hun snakker rett frem, så det må du tåle! Veldig fornøyd, anbefales!