Askerlegene

Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av Askerlegene

Kjempefornøyd

Lege: Maria Fitje Hoffmann Skrevet

Jeg er så fornøyd med Maria, som har vært min og mine barns lege i mange år. Hun er veldig flink med barn og jeg opplever at de er trygge med henne som lege. Hun er alltid tilgjengelig, blid og imøtekommende. Tar seg god tid til meg og mine. Herlig med en lege som har humoristisk sans. Et friskt pust! Hun snakker rett frem, så det må du tåle! Veldig fornøyd, anbefales!

En fantastisk lege.

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Svært fornøyd med vikaren til Agnes, Are Kongshaug. Hjelpsom og positiv personlighet. Jeg følte meg veldig trygg og velkomne og var mødt med åpenhet og en åpen holdning. Han er lydhør, med godt humør og effektiv. Her er en dyktig lege.

missfornøyd

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Jeg byttet fastlege til agnes pga flytting til Asker, men har dessverre ikke fått hatt henne da hun har vært i permisjon.Det var en fantastisk vikar for henne fram til i sommer, som virkelig forstod.Undersøkte deg, henviste deg videre om hun ikke kunne hjelpe deg.Ja rett og lett en sånn lege skal være. Denne vikaren sluttet dessverre og det kom inn enda en ny vikar. Pga den vikaren måtte jeg dessverre bytte lege.Da jeg ikke fikk noe hjelp hos han, han undersøkte meg nesten ikke.En gang kom jeg inn til han med veldig sterke smerter, og blei bare kasta ut igjen med at du vet hva det er. Lege kontoret i seg selv er veldig rotete, de i skranken/ telefonen er utrolig frekke.Utenom ei der som var utrolig hyggelig og forståelsefull.En gang ringte jeg angående hastetime, men blei bedt om å bare gå å bestille time på nettet.Så forklarte jeg noe jeg var missfornøyd med og da fikk jeg bare beskjed om å bytte lege og legekontor også slang hun på røret.

Ikke ett legekontor jeg ønsker å være på, Agnes er nok en kjempe lege selv om jeg aldri fikk truffet henne.

Hører ikke hjemme i helsevesenet

Lege: Maria Fitje Hoffmann Skrevet

Når man jobber som lege skal man først og fremst hjelpe pasienten med det pasienten trenger hjelp med, enten det skulle være psykisk eller fysiske lidelser man kommer med til legen. Jeg har ikke opplevd å få noe hjelp av denne legen. Tvert i mot. Legen fremstår som arrogant og jeg opplevde at legen hadde total mangel på empati. Det er heller ikke akseptabelt at legen kaller pasienten hypokonder når pasienten lider av reelle fysiske lidelser gjennom flere tiår. Rent faglig var min opplevelse med denne legen at legen dømmer pasienten pga noe andre leger har skrevet tidligere i pasientjournalen uten å undersøke pasienten selv. Undertegnede kom til lege med en vond bihulebetennelse og ble ikke undersøkt overhode da legen mente pasient var fysisk helt frisk, men at det heller var sykdomsangst som var problemet. Jeg ble bedt om å komme tilbake med en brukket arm så kunne hun selvfølgelig hjelpe meg da. (For da kunne hun jo faktisk SE at man var syk). Jeg kommer ikke til å bruke denne legen igjen.

Kvass og ufølsom

Lege: Maria Fitje Hoffmann Skrevet

Jeg opplever legen som en helt ok faglig lege på visse områder, men har ikke fått all hjelp jeg skulle fått. Etter å ha fått hjelp av andre leger har jeg fått bedre råd og behandling. Dessverre har jeg heller ikke opplevd noe empati eller medfølelse. Hun har ikke behandlet meg bra, og har prestert å si ting som en lege ikke skal si til en pasient. Svært lite fornøyd.
Vil derimot skryte av helsesekretæren på legekontoret. Alltid blid og veldig dyktig!