Riska Legesenter

Telefonnummer51 68 18 4051 68 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk

Siste vurderinger av Riska Legesenter

Tommel opp

Lege: Kjetil Rune Skoge Skrevet

Veldig dyktig lege :) Alltid blid og imøtekommende. Veldig nøye å flink med både barn å voksne. Blir alltid tatt på alvor.

Trygg,kunnskapsrik,omsorgsfull

Lege: Nina Thorsen Wikene Skrevet

En av mine beste leger på Riska Legesenter,bryr seg om pasienten noe som burde være en selvfølge men som ikke alltid er slik.

Beste legen du kan få!!

Lege: Carl Christian Norberg Skrevet

Her hatt Dr. Nordberg som fastlege siden tidlig på barneskolen, så over 30 år. Har bodd i utlandet og andre deler av landet i mange år, og vært innom mange forskjellige "gode leger". Ingen over, ingen ved siden!
Pga at han tar seg så god tid med hver pasient, så må du på beregne noe ventetid før du får komme inn.

Fantastisk og innkluderende lege

Lege: Hans Martin Ågotnes Skrevet

Jeg har hatt denne legen i mange år og han har tatt alt jeg har henvendt meg til, på alvor. Han heviser meg til rette spesialister om dette er nødvendig, eller jeg selv føler behov gor det. Har fått den beste hjelpen av denne legen, enn jeg noen gang har opplevd av andre leger. Han er en god lytter og er medmenneskelig. Har god kompetsnse på det faglige og klarer og skape veldig god relasjon og skaper god tillit hos meg. Kan komme til han med de mrst sensitive opplysninger, og blir tatt på alvor. Kan anbefales med 5 stjerner ++.

Anbefales

Lege: Nina Thorsen Wikene Skrevet

Fornøyd med behandlingen. Anbefales på det sterkeste!

Lytter til pasienten, gir god råd og anbefalinger.