Lege Bjørn Rismyhr AS

Telefonnummer52 81 66 6652 81 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 16 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av Lege Bjørn Rismyhr AS

Utrygg og kunnskapsløs

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Jeg ble dessverre tildelt denne legen da jeg flytta til Karmøy, ettersom alle gode leger har fulle pasientlister. Jeg ønska å møte han med et åpent sinn, uten å tro på alle ryktene om han. Dessverre har jeg personlig bare hatt dårlige erfaringer med denne legen.

Fantastisk bra lege

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Har hatt han som lege i mange år, han har vært til stor hjelp både gjennom skilsmisse og andre helsemessige ting. han er direkte og ærlig, og forstår det ikke er alltid folk som klarer å få servert sannheten, men og litt takket være han og hans direkte og ærlige kunnskap, blei jeg også røykfri på kort stund :)
Heilt ærlig så tror eg eg sliter med å finne en like god lege som han.

Kom fort inn.

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Kom fort inn. Var lite interessert i å undersøke meg(blodprøver osv). Fortalte meg hva jeg feilte og fikk ingenting for det. Lite lydhør og tar raske konklusjoner. Er dårlig fortsatt. Jeg kommer ikke igjen.

hjelp meg gjennom mye.

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

jeg har et problem, jeg liker ikke å dele mine tanker eller annet... men for 7 år siden begynte jeg å gå til Bjørn. hos denne legen kan du åpne deg å sei alt du tenker på.
god erfaren lege, veileder. meget happy med dr rismyhr

En lege som kan anbefales!

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Dr.Rismyhr har vært min fastlege i ett år nå. Jeg er kjempefornøyd. Han er en kompetent og erfaren lege. Alltid hyggelig, punktlig og i godt humør. Han har et gehør for det man har på hjertet. Han stiller av og til "kritiske" spørsmål, der han oppnår at man åpner seg mer. Dette oppfatter jeg som meget positivt da jeg føler han har en stor grad av empati og interesse ovenfor pasienten sin. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Nevneverdig er hans fantastiske akupunktur behandlinger. De er gull verdt, og de hjelper utrolig godt på hals/nakke/rygg problemer. Jeg har absolutt ingenting å klage på. Også hans personell er veldig imøtekommende og i godt humør. Jeg håper jeg får beholde han i noen tiår til!!
Hilsen en meget fornøyd pasient!