Lege Bjørn Rismyhr AS

Rådhusveien 16 4270 Åkrehamn

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Bjørn Rismyhr AS

Kunnskapsrik, men arrogant.

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Er nok en flink allmennlege, men lite lydhør for hva pasienten har av symptomer og spørsmål. Konkluderer fort og er lite interessert i å høre hva du selv tror. Svært varierende humør, noen ganger kjempe hyggelig, andre ganger nedlatende og arrogant. På pluss siden er kort ventetid og at han nok kan mye faglig sett. Ulempen er gjerne at han «vet best selv»

Anbefaler Bjørn Rismyhr

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Veldig imøtekommende og dyktig lege som tar seg tid til meg som pasient.
Har aldri tidligere opplevd en Lege som er så grundig som Rismyhr.
I tillegg er han flink med akupunktur, noe som hjalp meg til å gå ned 8 kg i vekt på 3 uker.

Dyktig og trygg

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Har et veldig godt inntrykk av denne legen. Alltid i godt humør og lytter til deg om det er noe en lurer på. Har mye kunnskap om alt og føler jeg er i trygge hender hver gang.

Utrygg og kunnskapsløs

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Jeg ble dessverre tildelt denne legen da jeg flytta til Karmøy, ettersom alle gode leger har fulle pasientlister. Jeg ønska å møte han med et åpent sinn, uten å tro på alle ryktene om han. Dessverre har jeg personlig bare hatt dårlige erfaringer med denne legen.

Fantastisk bra lege

Lege: Bjørn Rismyhr Skrevet

Har hatt han som lege i mange år, han har vært til stor hjelp både gjennom skilsmisse og andre helsemessige ting. han er direkte og ærlig, og forstår det ikke er alltid folk som klarer å få servert sannheten, men og litt takket være han og hans direkte og ærlige kunnskap, blei jeg også røykfri på kort stund :)
Heilt ærlig så tror eg eg sliter med å finne en like god lege som han.