Soladoktoren AS

Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Soltunveien 1 4050 Sola

Siste vurderinger av Soladoktoren AS

God lege, god mann

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Veldig sympatisk og omgjengelig lege. Er veldig nøye, Og henviser videre ved behov. Vi har aldri fått bedre oppfølging, og møtes hver gang med respekt og medmenneskelighet.

Leser ikke posten sin

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Tok MR og kom inn 1 måned etterpå, han hadde ikke motatt noe visstnok, på helsenorge var det sendt elektronisk til han. Så da leste jeg min egen konklusjon som var at det ble oppdaget noe på MR.

Har alltid lite tid til deg. Liten tillit til kompetansen til denne legen.

Glemmer møter, kommer for seint, ikke en time har jeg kommet inn på tiden, ikke ett ansvarsgruppemøte har gått som planlagt, han møter ikke opp, kommer en halvtime for seint eller så liker han veldig godt å høre seg selv prate.

Trygg og rolig

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Veldig behagelig mann som gjør ting utrolig lett under hvert besøk. Går rett på sak og bruker tiden godt!

Sympatisk lege

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Tok tid å spørre om problemet.
Ga konkret råd
Flink å lytte.
Virker som han er mest interesesert I psykisk plager.
Godt fornøyd.

Er meget grei,og ok og snakke med.

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

bruker for lang tid å forklare ting,og snakker for mye om ting som du har lagt frem tidligere.Virker som han ligger litt etter.Dette er nok et resultat av at han ligger etter på tid også.Meget synd,da han er en dyktig dokter etter min mening.