Soladoktoren AS

Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ...
Soltunveien 1 4050 Sola

Siste vurderinger av Soladoktoren AS

Nedlatende og ufordragelig

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Jeg er helt sjokkert etter mitt møte med denne legen. Kan virke som om han ikke forstår hva du prøver å formidle, eller så vil han ikke forstå. Viser ingen interesse. Vrir og vrenger på det som blir snakket om og bruker sin status som lege til å oppføre seg nedlatende. Aldri opplevd liknende.

Respektløs lege

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Aldri vert borti en lege som tar sin pasient mindre seriøst enn han her. Har null forståelse for psykisk helse. Som pasient føler man at man ikke når frem, og må helst hjelpe seg selv. Siste besøket endte med å bli kastet ut fordi han selv ikke ville forstå. Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.

Selvopptatt og ignorant

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

En lege du absolutt ikke vil gå til.
Denne fastlegen snakker kun om seg selv og sin familie. Sammenlignet sine barn med mine barn. Opptrer uprofesjonelt og eksentrisk. Jeg ble advart men valgte å ikke høre på andres meninger, ble sjokkert over hvor godt alle utsagn stemte.

Hvis du vil kaste bort din dyrebare tid og penger på å høre på å lytte istedenfor å bli lyttet til, vær så god.

Legekontor er heller ikke tilgjengelig på telefon. Alt er nettbasert noe som gir et dårlig service inntrykk.

Anbefales ikke

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Horer ikke på pasientens plager. Ofte sender pasienten tilbake uten nødvendig undersøkelse og behandling. Tar ikke på alvor utenlandzkie pasienter

God lege, god mann

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Veldig sympatisk og omgjengelig lege. Er veldig nøye, Og henviser videre ved behov. Vi har aldri fått bedre oppfølging, og møtes hver gang med respekt og medmenneskelighet.