Soladoktoren AS

Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ...
Soltunveien 1 4050 Sola

Siste vurderinger av behandlere ved Soladoktoren AS

Fantastisk lege...forut for sin tid

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Thomas er en hardtarbeidende og nøye lege. Meget flink til å lytte og meget god å sette seg inn i hvordan andre tenker jmf mentalisering. Det er vanskelig å finne en bedre lege i dette landet enn Thomas. Han er meget dyktig på somatiske (kroppslige) utfordringer og meget god på å løse psykiske problemer. Wow for en lege.... Terningkast 7

Eirik Skadberg er ein hyggeleg og flink lege

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Eg har vore hjå lege Eirik Skadberg to gonger og opplevde han som ein flink og dugande lege.

Den eine gongen var då han var vikar for min faste lege Thomas Sortland.

Medan den andre gongen var då han var vikar for mor min sin lege Kasher Shehzad hjå Salus legesenter, Solakrossen. Både mor mi og eg var godt nøgde med lege timane me hadde hjå Eirik Skadberg, som opptrådde profesjonelt og var fagleg dyktig. Me har berre godt å seie om Eirik Skadberg.

Thomas Sortland har vore ein framifrå og dugande lege hjå Sola Doktoren

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Er svært godt nøgd med min lege Thomas Sortland og er svært lei meg for at han har slutta ved Sola Doktoren. Han har vore flink til å lytta, teke seg god tid og handsama meg som pasient når dette har vore nødvendig. Eg har berre godt å seie om denne legen. Det er trist at han ikkje lenger er lege ved Sola Doktoren. Han har alltid vore godt likt og vil verta sakna av mange pasientar.

Anbefales

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Har benyttet Dr. Sortland som fastlege i 10 år og er svært tilfreds med ham. Han er tilgjengelig, faglig sterk og følger godt opp langt ut over hva en kan forvente. Har aldri opplevd verken å ikke bli tatt på alvor eller få beskjed om å booke ny time dersom jeg har hatt behov for å drøfte mer enn en problemstilling. Er fornuftig kritisk til bruk av sykemelding, noe jeg tenker er er styrke.

Engasjert

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Tar seg tid til pasienten, gir grundige forklaringer og er handlekraftig og løsningsorientert. Tommel opp!

Dette er en Pluss-tjeneste.