Soladoktoren AS

Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ...
Soltunveien 1 4050 Sola

Siste vurderinger av Soladoktoren AS

Engasjert

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Tar seg tid til pasienten, gir grundige forklaringer og er handlekraftig og løsningsorientert. Tommel opp!

Snakker bare om seg selv og sin familie

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Uansett årsak du har til konsultasjonen, klarer han å snakke om seg selv og sin familie. Lite profesjonell.

Hyggelig og pratsom

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Eirik er en hyggelig fyr, men bruker unødvendig tid på å snakke om hele din sykehistorie, muligens hans og andre sin også som et eksempel på ting som kan skje. Han virker litt usikker ut når det kommer til å skrive ut resepter som han er redd du vil stå å selge på neste gatehjørne. Ønsker han vel, håper noen kan gi han litt veiledning ref.behandling av pasienter. Bli mer lyttende slik at pasientene ikke glemmer alt de skulle spørre om til avtalt time som er ca. 10 -15 min, men blir fort lenger.

Effektiv, Rolig og Aerlig

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Jeg har besøkt Lege Sortland flere ganger og alltid kommet ut fra kontoret hans med en følese av at jeg har blitt hørt og har fått hans beste råd og hjelp. Atmosfæren på kontoret er bra med hyggelig og vennlig resepsjonist og tekniker. Veldig fornøyd.

Nedlatende og ufordragelig

Lege: Thomas Sortland Skrevet

Jeg er helt sjokkert etter mitt møte med denne legen. Kan virke som om han ikke forstår hva du prøver å formidle, eller så vil han ikke forstå. Viser ingen interesse. Vrir og vrenger på det som blir snakket om og bruker sin status som lege til å oppføre seg nedlatende. Aldri opplevd liknende.