Legekontorene Skagen 12

Legekontorene Skagen 12 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Skagen 12

Ikke imponert

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Hyggelig men utdatert kontor og system. Telefon sentralen funker dårlig. Ingen mulighet til e-konsultasjon. Bra ordning på hastetimer. Dårlig håndtering av noen ting. Ikke fornøyd.

Faglig dyktige og omtenksom

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Dr.M. Stangeland er vår familie lege, og det er vi alle glad for.

Han er veldig faglig dyktig og nøye i sitt arbeid. Det virker som han virkelig bryr seg om sine pasienter og deres vel verd.

Flink og lyttende

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Dr. Mats virkar å vera kunnskapsrik samstundes som han er lyttande og søker å finna svar (er ikkje forutinntatt). Han er profesjonell og forklarar godt, smat tar pasientens spørsmål og innvendinger på alvor. Eg har ein del legebesøk og erfaring med helsevesenet og er veldig nøgd med han. Til å byrja med var eg ikkje så nøgd, så eg oppfatta han som litt rask og uinteressert, men etter ein del konsultasjonar fekk me god kommunikasjon. Mogeleg at dette er eit aber for andre også. Lokala er slitte og det er bratt trapp opp. Vanskelig å nå fram på tlf, men kan bestilla via nett og kan møta opp v akutt hjelp. Alt i alt veldig nøgd, og ville gjerne beholdt han, men flytta diverre frå Stavanger.

x

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Very good doctor, I always got a help when needed, always accurate diagnosis. Doctor always answer my questions when I send email or message. I can easily recommend Dr. Espen!

Super lege

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Vennlig, faglig dyktig. Tar seg tid. Følger opp pasienten. Føler meg ivaretatt. Kan anbefales på det varmeste.