Råholt Legesenter

Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Råholt Legesenter

Grundig, kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Erik Holum Skrevet

Tar seg tid til å lyte og arbeider analytisk for å stille riktig diagnose. Henviser raskt til spesialist helsetjenesten om behandling ikke fungerer som forventet. Holum følger deg opp som pasient og har empti.

Tar seg alltid god tid

Lege: Erik Holum Skrevet

Alltid forsinka fordi han tar seg god tid med pasientene sine!
Behagelig å prate med og gjør alt for å finne en løsning på problemer/sykdommer.
Har hatt denne fastlegen helt siden jeg var liten og anbefaler han virkelig!

Annen oppfatning!

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Jeg oppfatter henne som sta og stri. Hvilke medisiner jeg ønsker vil hun ikke drøfte en gang og ikke en gang smertestillende vil hun skrive ut. Man skal være restrektivmed medikamenter, men også gå litt ut i fra skjønn mener nå jeg. Føler meg tatt lite seriøst selvom jeg blir henvist senere. Har ofte dratt hjem syk uten noen form for hjelp. Jeg bytter nå lege og håper på et bedre resultat. Følte meg rett og slett lite ivaretatt!

Beste fastlegen som finnes

Lege: Frode Kristiansen Skrevet

Han ser deg som person og lytter til deg. Han tar deg på alvor og hjelper til. Flink til å henvise videre om det trengs. Dyktig lege. Beste fastlegen jeg har hatt. Super fornøyd. Bra service også.

Trygg og hyggelig

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Veldig fin lege som følger deg opp. Sender henvisning med en gang om du må ha det. Dere vil ikke angre på å få han til fastlege.