Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Råholt Legesenter

Behagelig

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Har hatt Dr. Nyborg i mange år. Har hatt diverse plager. Føler at han hører på meg. Han tar prøver og henviser videre til spesialist. Lett å få time på dagen om det trengs. Med psykiske plager så lytter han og er en god mann og snakke med.

En god lege

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Jeg har hatt Nyborg som min fastlege i mange år. Jeg er kjempe fornøyd med han og føler at han ser deg og lytter. Alltid blitt sendt på videre utredning om det har vært behov for det. Å trenger du en time fort får du det hos han . Min totale vurdering er at Nyborg er en flink lege som jeg ikke ville ha bytta ut.

Veldig flink

Lege: Erik Holum Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen, førsteinntrykket er veldig bra, han hører og ser deg som person. Kommer ikke til å bytte til noen andre

Den beste!

Lege: Erik Holum Skrevet

Fantastisk lege, som tar seg tid, lytter og forstår! En som stoler på deg og tar deg på alvor. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos Holum! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten støtte fra han under mitt siste svangerskap :-)

Flink til alt

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Hun er flink til alt, forståelsesful og utrolig dyktig. Hun tar seg tid til deg og vet hva som er galt med en gang