Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1
2070 Råholt

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Råholt Legesenter

Har ønsket om effektivitet overtatt for involvering i pasientens behov ?

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Opplever at han ikke har tid til å lytte til deg.
Tror dette kan være uheldig og noen ganger gi feil diagnose.

Hvis du føler at du har noe på hjertet som du mener har betydning for ditt sykdomsbilde, eller hvis du har en eller annen form for psykisk utfordring, tenker jeg at det er veldig viktig at legen evner å lytte til pasienten.

Hvis du går på medisiner, kunne han ha vært flinkere til å følge opp dosering og bivirkninger.

Han er imidlertid flink til å gi henvisning til spesialist, skrive ut resepter og ha en effektiv hverdag med mange pasienter.

Dårlig tid

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Hyggelig, men gikk etter hvert over til å bare kommunisere med datamaskin og printer. Rask på henvisninger og resepter.

En fantastisk lege!!

Lege: Erik Holum Skrevet

Jeg hadde bodd i bygda ett års tid da jeg oppsøkte Råholt legesenter for første gang i 1998. Som ny pasient fikk jeg tildelt en lege, og Dr. Erik Holum har vært min fastlege siden den dag. Jeg kunne ikke drømt om å bytte!
Det er en kjent sak at man alltid må påberegne ventetid, men det er verdt de harde stolene i det musestille venteværelset. For selv om han er forsinket tar han seg godt av deg som pasient, og ventetiden er glemt før du forlater kontoret.
En mer dyktig, omtenksom og medmenneskelig lege skal man lete lenge etter!

Må være Norges mest fantastiske lege

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Kunnskapsrik, lyttende, besluttsom. Kan ikke få fullrost henne nok. Har hjulpet meg hele veien gjennom 25 år. Det har vært opp og nedturer men alltid fått den hjelp og støtte jeg trenger av henne. Anbefales på det sterkeste. Men hun har nok full liste hele tiden.

Litt for sta?

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Har hatt Laache som fastlege i mange år og var fornøyd. Når jeg fikk barn så opplevde jeg flere ganger å ikke bli tatt alvorlig eller at hun ikke lyttet godt nok til oss foreldres meninger om våre barns tilstand/sykdom.
Et eksempel: Mitt barn haltet og vi ble avfeid med at det vil gå over av seg selv. Heldigvis så slo vi oss ikke med ro med det svaret og fikk det undersøk på Ahus.
Legen bør bli bedre oppdatert på sykdommer skader hos barn og voksne og samtidig henvise videre om hun faktisk ikke vet. Det er helt forståelig at en almennlege ikke vet absolutt alt og det er lov å innrømme det.