Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Råholt Legesenter

Ikke en god lege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Han lytter ikke til pasienten . Fikk ikke fortelle om min situasjon. Ble avfeid. Han hadde lest 25 år gammel journal, men ikke tid til å lese ny journal. Han var også ukjent med en av blodprøvene jeg skulle ta. Helt uten tillit til denne legen.

Ser deg

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Føler virkelig at han ser deg som person, tar virkelig tak i ting, ringte Ahus og fikk oss inn når de egentlig ikke ville gjøre noe, og henviste videre så datteren blir riktig utredet der Ahus svikter. Kunne ikke fått bedre lege 😷

Fantastisk Lege.

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Blid i imøtekomme, lyttende. Har vært min fastlege siste 25 år.Føler meg i de beste hender.Anbefales på det varmeste.

Trygg, hjelpsom og empatisk.

Lege: Erik Holum Skrevet

Min fastlege siden 2001 og jeg har til dato kun positiv erfaring å vise til. Han stiller seg alltid rolig lyttende til problemstillinger som blir fremlagt og er snar til å ta grep om hjelp må søkes utenfor lokal ekspertise. Han er også takket være sin personlighet ett menneske man svært lett får tillit til gitt sin evne til forståelse og uforforfalskede empati. Takker derfor for all hjelp opp igjennom årene.

Høflig men glemsk.

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Lover å sende henvisning, NAV papirer osv uten å gjøre det. Somler med legeerklæringer osv. Ikke å anbefale.