Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Råholt Legesenter

Fantastisk Lege.

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Blid i imøtekomme, lyttende. Har vært min fastlege siste 25 år.Føler meg i de beste hender.Anbefales på det varmeste.

Trygg, hjelpsom og empatisk.

Lege: Erik Holum Skrevet

Min fastlege siden 2001 og jeg har til dato kun positiv erfaring å vise til. Han stiller seg alltid rolig lyttende til problemstillinger som blir fremlagt og er snar til å ta grep om hjelp må søkes utenfor lokal ekspertise. Han er også takket være sin personlighet ett menneske man svært lett får tillit til gitt sin evne til forståelse og uforforfalskede empati. Takker derfor for all hjelp opp igjennom årene.

Grundig, kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Erik Holum Skrevet

Tar seg tid til å lyte og arbeider analytisk for å stille riktig diagnose. Henviser raskt til spesialist helsetjenesten om behandling ikke fungerer som forventet. Holum følger deg opp som pasient og har empti.

Tar seg alltid god tid

Lege: Erik Holum Skrevet

Alltid forsinka fordi han tar seg god tid med pasientene sine!
Behagelig å prate med og gjør alt for å finne en løsning på problemer/sykdommer.
Har hatt denne fastlegen helt siden jeg var liten og anbefaler han virkelig!

Annen oppfatning!

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Jeg oppfatter henne som sta og stri. Hvilke medisiner jeg ønsker vil hun ikke drøfte en gang og ikke en gang smertestillende vil hun skrive ut. Man skal være restrektivmed medikamenter, men også gå litt ut i fra skjønn mener nå jeg. Føler meg tatt lite seriøst selvom jeg blir henvist senere. Har ofte dratt hjem syk uten noen form for hjelp. Jeg bytter nå lege og håper på et bedre resultat. Følte meg rett og slett lite ivaretatt!