Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Råholt Legesenter

Den beste!

Lege: Erik Holum Skrevet

Fantastisk lege, som tar seg tid, lytter og forstår! En som stoler på deg og tar deg på alvor. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos Holum! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten støtte fra han under mitt siste svangerskap :-)

Flink til alt

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Hun er flink til alt, forståelsesful og utrolig dyktig. Hun tar seg tid til deg og vet hva som er galt med en gang

Fantastisk Lege.

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Blid i imøtekomme, lyttende. Har vært min fastlege siste 25 år.Føler meg i de beste hender.Anbefales på det varmeste.

Trygg, hjelpsom og empatisk.

Lege: Erik Holum Skrevet

Min fastlege siden 2001 og jeg har til dato kun positiv erfaring å vise til. Han stiller seg alltid rolig lyttende til problemstillinger som blir fremlagt og er snar til å ta grep om hjelp må søkes utenfor lokal ekspertise. Han er også takket være sin personlighet ett menneske man svært lett får tillit til gitt sin evne til forståelse og uforforfalskede empati. Takker derfor for all hjelp opp igjennom årene.

Grundig, kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Erik Holum Skrevet

Tar seg tid til å lyte og arbeider analytisk for å stille riktig diagnose. Henviser raskt til spesialist helsetjenesten om behandling ikke fungerer som forventet. Holum følger deg opp som pasient og har empti.