Seaside Klinikken AS

Storgata 38 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Seaside Klinikken AS

Meget solid lege.

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Fastlege for familien i over ti år. Vil spesielt nevne at ved en tilstand det generelt er manglende kunnskap om blant helsepersonell, så lot han ikke som om han var "allvitende". Det var imidlertid tydelig at han hadde lest seg opp ved neste besøk, og slik viste han at han er en yrkesutøver i stadig utvikling. Kunnskapsrik og tillitvekkende. Effektiv, men allikevel lyttende. Kort ventetid, både for timebestilling og på venteværelset.

Flink og nøye lege

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Hosseini som min fast lege.
Han tar ting på alvor og tar helelr noe tester ekstra.
I tillegg er han effektiv.

Dyktig, oppmerksom og omtenksom lege

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Dr. Hosseini er er meget profesjonell og dyktig. Lytter, stiller korrekt diagnose og forklarer grundig. En bunnsolid fastlege!

En fantastisk lege

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Jeg med familien har hatt den samme lege i over 14 år, og tenker det er på tide å gi litt skryt for den gode legen Husseini er. Når vi trenger lege hjelp så får vi alltid raskt time, opplever å bli hørt og tatt på alvor som pasient. Han er absolutt til å stole på, da han vurderer nøye sine avgjørelser og inkluderer meg som pasient! Flott kontor personale som er imøtekommende og service innstilte.

Meget bra lege!

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Tar seg god tid, lytter og er handlingskraftig. Rekriverer raskt videre til spesialist, purrer sykehuset hvis de ikke svarer raskt. Har mye å takke Hosseini for, og kan virkelig anbefale denne legen.