Sjøkanten legesenter AS

Telefonnummer56 57 00 2056 57 00 ...
Hamnevegen 48 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten legesenter AS

Grei lege

Lege: Jon Vangdal Aamaas Skrevet

Han er en snill og omtenksom lege som lytter og forstår. Sekretærene er eksepsjonelt blide og hjelpsomme, noe som jeg ser på som viktig! Det som er veldig negativt er at jeg får sjelden time hos han, men andre forskjellige turnus leger. Dette gjør at jeg ikke føler meg trygg mht at de ikke kjenner meg eller mine behov. Hva er vitsen med fastlege da lurer jeg på.

Som leger burde være!

Lege: Jon Vangdal Aamaas Skrevet

Jeg kom til Vangdal med en diffus sykehistorie. Et veldig sammensatt problem, som kan stemme med ME, Kvikksølv, Binyreproblematikk etc. Flere leger har jeg prøvd, og disse har ikke vært et fnugg av hjelp i. Etter to timer hos Vangdal har han avdekket mye mangler, vi har begynt behandling, og fortsetter kampen SAMMEN. Henviser heller for mye enn for lite, man føler seg ivaretatt og aldri "dum" på kontoret. Sekretærene er også førsteklasses.

Fantastisk lege som ser helheten i mennesket!!

Lege: Jon Vangdal Aamaas Skrevet

Helt super lege som ser hele deg, lytter til pasient og er oppriktig interessert i å finne løsninger. Takk for at slike som han finnes. 10 av 10 mulige poeng!!!

Grei lege å gå til

Lege: Jon Vangdal Aamaas Skrevet

Dette er ein lege som eg har hatt mykje hjelp i,han har hjelpt meg med alt det eg trengte. Han hører på hva du sier og gjør det han kan for å hjelpe deg det han kan på alle mulige måter. Han er flink å høre på pasientene sine,tar hensyn til det meste.

Eg vil definert si at adkommsten til han er lett, det er både heis i bygget og ein kan komme inn uten å gå i trapper. Prisen er det ikke noe å sei på heller,det er den vanlige egenandelen eion må betale. Det som er veldigt posetivt med han også er at han har andre lege også der så ein slipper å vente så lenge på å få time.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jon Vangdal Aamaas Skrevet

Her blir du sett og hørt. Han løser dine problemer og henvender seg gjerne til utlandet om han har hørt om behandlig, medisiner som kan hjelpe.
Et minus er lang ventetid i telefonkø og ikke helt kvalifiserte medhjelpere på laboratoriet.