Psykolog Lene Hoset

Telefonnummer981 34 011981 34 0 ...
Eikestien 6 4325 Sandnes

Siste vurderinger av Psykolog Lene Hoset

Innsikt og Forståelse: Min Erfaring med en Omsorgsfull Psykolog

Lene Hoset Skrevet

Min erfaring med denne psykologen har vært utrolig positiv. Jeg har personlig følt hennes evne til å skape et trygt og støttende miljø, noe som har gjort det mulig for meg å åpne meg opp uten frykt. Hennes medfølende natur og genuine omsorg for pasientene sine er tydelig i hver interaksjon jeg har hatt med henne.

Jeg føler at hun behandler alle med likeverd og respekt, uavhengig av deres bakgrunn eller utfordringer de måtte stå overfor. Hennes åpne og ikke-dømmende tilnærming er utrolig viktig i dette feltet. Hun viser en dyp forståelse for de kompleksitetene og utfordringene som kan følge med livets prøvelser, inkludert de som involverer selvmedisinering.

Hun har en unik evne til å forstå komplekse problemer knyttet til fortiden som påvirker hvordan man er den personen man er i dag. Dette har vært uvurderlig i min egen reise mot selvinnsikt og helbredelse.

Hun er mer enn bare en dyktig psykolog;det er noe jeg tror at hun er, ett godt menneske. Jeg tror hennes tilværelse hjelper mange mennesker. Jeg tror Hun bidrar til å gjøre verden til et litt bedre sted, en pasient om gangen.

Basert på min personlige erfaring, tror jeg at hun behandler alle sine pasienter med samme omsorg og forståelse som hun har vist meg. Hennes profesjonalitet, kombinert med hennes evne til å forstå og relatere til pasientene sine, gjør henne til en fremragende psykolog. Jeg anbefaler henne på det sterkeste til alle som søker psykologisk hjelp eller støtte.

Veldig kunnskapsrik og omsorgsfull

Lene Hoset Skrevet

Har vært hos Lene for plager med panikkanfall. Hun er utrolig kunnskapsrik og har gitt meg konkrete verktøy for å møte panikken. Disse verktøyene fikk jeg prøve i timen sammen med henne. Følte meg veldig godt ivaretatt og trygg.

Lene er åpen for alle følelser som jeg kommer med, enten det er sinne, tristhet eller redsel. Herlige timer med latter og gråt om en annen. Tusen takk! 😊

Erfaren og troverdig

Lene Hoset Skrevet

Jeg har vært til behandling hos Lene for å få hjelp med bekymringsangst. I tillegg stod jeg i en vanskelig jobbsituasjon da jeg startet hos henne. Lene forstod umiddelbart hvilke utfordringer jeg hadde og hjalp meg med å rydde tanker og følelser.

Hun tok både min angst og mine problemer på jobb på alvor og vi ble sammen enig om hvilke utfordringer vi skulle jobbe med. Lene var opptatt av å gi meg verktøy til selv å håndtere angsten og vanskelige situasjoner. Hun gav meg verktøy som er enkle å bruke og som jeg kan bruke i flere situasjoner. Jeg hadde ikke vært til behandling mange ganger før jeg klarte å ta en viss kontroll over angsten og få en bedre hverdag. Jeg fikk også nattesøvnen tilbake etter kort tid.

Verktøyene jeg har fått bruker jeg aktivt når ting blir vanskelig og jeg merker at det hjelper meg på flere måter. I tillegg til å få hjelp til å håndtere angsten har jeg fått hjelp til å få bedre selvtillitt og de to forsterker hverandre. Jeg er ekstremt takknemlig for hjelpen og støtten jeg fikk fra Lene og kan gi henne mine beste anbefalinger.

Varm og engasjerende med mye kunnskap

Lene Hoset Skrevet

Fra første stund, altså da jeg ringte for å få hjelp etter dårlig oppfølging av lege\virkning av medikamenter virket Lene oppriktig engasjert\interessert i meg og min problematikk. Hun ga meg god informasjon om hva hun kunne tilby og hennes måte og jobbe på. Det tok ikke mange sesjoner før vi sammen hadde nøstet opp i flere ting samt gitt meg veiledning \ verktøy for å håndtere den generelle angsten men viktigst av alt panikk anfallene ved innsovingen. Kan også nevne at etter timene, var humøret på topp. Det å sitte smilende med god energi i bilen etter timene taler for seg selv, værtfal for meg. Takk Lene !

Engasjert og faglig dyktig

Lene Hoset Skrevet

Lene Hoset Sunde er en faglig dyktig- og engasjert psykolog. Hun forklarer hvorfor hjernen og kroppen reagerer som den gjør, lærer bort gode mestringsstrategier og støtter deg gjennom eksponeringsterapi. Lene lar deg få lov til å fortelle hva du tenker på, og dersom du ikke har noe spesielt å si styrer hun samtalen. Hun bruker humor og gir av seg selv.

For min del bygget hun opp selvfølelsen min og gav meg motivasjon til å ville jobbe med problemene. Stilte opp på både tannlegetime og kjøpesenter sammen med meg. Angsten min er tilnærmet borte og jeg kan gjøre alt jeg ikke turte før. Etter å ha vært hos 6 andre psykologer opp gjennom årene, er Lene desidert den jeg har hatt mest utbytte av å gå til.