Damsgård Klinikk AS

Telefonnummer56 11 20 7056 11 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Johan Berentsens vei 63 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av Damsgård Klinikk AS

Kompetent, dyktig, kloke og gode råd.

Lege: Alicja Alda Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med behandling og gode råd i forhold til forebyggende tiltak mot sykdom.
Kommer raskt til time og får effektiv behandling og har overhodet ikke noe å klage på. Hun er effektiv og jobber i høyt tempo.
Kan anbefale dette legekontoret på det varmeste.

Frekk og likegyldig

Lege: Alicja Alda Skrevet

Hver gang jeg er hos hun føler jeg meg dum som spør hun om mine bekymringer. Hun virker opptatt og ikke særlig interessert i å hjelpe, bare bli ferdig med timen.

Må alltid vente lenge, og gruer meg enormt til å møte henne.

Dårligste legen man kan tenke seg. Anbefales ikke!!

Veldig ufin

Lege: Alicja Alda Skrevet

Lang vente tid, haster med å bli ferdig og er veldig frekk, styr unna om du hyppig trenger fastlege besøk

ikke en fastlege jeg anbefaler!

Anbefaler virkelig

Lege: Alicja Alda Skrevet

Har brukt Alicja siden 2004 nå er riktig nok ikke jeg en som løper ned hennes kontor blir sjeldent syk så helst grunnet svangerskap men med veldig god oppfølging, i 2008 fikk jeg en betennelse under armen noe hun tok veldig alvorlig og viste seg å være brystkreft så ja dette er en dame som virkelig kan jobben sin og tar deg alvorlig, hatten av for henne alltid vært smilen og blid mot meg og får deg til å føle at hun er der kun for deg. Tar hatten av meg for denne dama og anbefaler henne på det sterkeste

Jeg anbefaler ikke

Lege: Alicja Alda Skrevet

Jeg absolutt anbefaler ikke fastlegen. Hun har ikke tid til pasienter. Både hun og han er sur og ikke hyggelig til folk. Hun har ikke tid å hører pasienter. Må alle pasienter ta av sko uansett sykdom.