Damsgård Klinikk AS

• Fastlege og øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Damsgård Klinikk AS

Anbefales IKKE!!

Lege: Alicja Alda Skrevet

Denne fastlegen er i mot vaksiner, og OVERTALER pasienter til å ikke ta dem. Også strekt i mot tran, og andre vitaminer som blir anbefalt av andre leger.

Umulig å ta opp mer enn en ting om gangen, og hvert besøk er lite sympatisk. Hun svarer frekt og kort tilbake, og man får en opplevelse av at man ikke er velkommen.

Timebestillingen varierte veldig, alt fra en dag til fire dager, men man måtte alltid vente lenge før man kom seg inn i timen.

Anbefales ikke, brude ikke fått lov å være fastelege etter min mening.

Kompetent, dyktig, kloke og gode råd.

Lege: Alicja Alda Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med behandling og gode råd i forhold til forebyggende tiltak mot sykdom.
Kommer raskt til time og får effektiv behandling og har overhodet ikke noe å klage på. Hun er effektiv og jobber i høyt tempo.
Kan anbefale dette legekontoret på det varmeste.

Veldig ufin

Lege: Alicja Alda Skrevet

Lang vente tid, haster med å bli ferdig og er veldig frekk, styr unna om du hyppig trenger fastlege besøk

ikke en fastlege jeg anbefaler!

Anbefaler virkelig

Lege: Alicja Alda Skrevet

Har brukt Alicja siden 2004 nå er riktig nok ikke jeg en som løper ned hennes kontor blir sjeldent syk så helst grunnet svangerskap men med veldig god oppfølging, i 2008 fikk jeg en betennelse under armen noe hun tok veldig alvorlig og viste seg å være brystkreft så ja dette er en dame som virkelig kan jobben sin og tar deg alvorlig, hatten av for henne alltid vært smilen og blid mot meg og får deg til å føle at hun er der kun for deg. Tar hatten av meg for denne dama og anbefaler henne på det sterkeste

Jeg anbefaler ikke

Lege: Alicja Alda Skrevet

Jeg absolutt anbefaler ikke fastlegen. Hun har ikke tid til pasienter. Både hun og han er sur og ikke hyggelig til folk. Hun har ikke tid å hører pasienter. Må alle pasienter ta av sko uansett sykdom.