Psykiater Svein Dittmann

Telefonnummer954 39 600954 39 6 ...
St. Olavs gate 22 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av Psykiater Svein Dittmann

En høyt udannet psykiater, med kunnskap, lidenskap og "begge beina på landjorda"

Lege: Svein Dittmann Skrevet

Jeg var til en fire timers konsultasjon i 2008 da jeg skulle gjennom alle obligatorisk oppmøter i henhold til prosedyrer rundt det det er å bli er erklært 100% ung ufør.
Jeg ble tatt i mot profesjonellt, men samtidig klarte han og kombinere det med å gi meg et inntrykk at dette var helt trygt/ikke farlig i det hele tatt.
Jeg var jo klar over at jeg hadde ca 3-5 psykiske diagnoser og 2-3 fysiske diagnoser... etter vi var ferdig med konsultasjonen fikk jeg greie på at jeg hadde hele 14 pykiske diagnoser og 6 fysiske diagnoser, noe jeg forsåvidt ble veldig glad for å få stadfestet, da jeg er slik at jeg klarer å se det positive i det på den måten at jeg fikk da en del svar på ting ang megselv som jeg anser som mwget viktige å være inneforstått med og samtidig ga en indre ro.

I dag er jeg fortsatt 100% ung ufør, bor i leilighet jeg har funnet frem til selv, og har det mye bedre enn jeg noen gang har hatt. Og det er Svenn Dittmann en av de jeg skylder den største takken..

Dyktig psykiater

Lege: Svein Dittmann Skrevet

Dittmann er en pålitelig, imøtekommende, meget innsiktsfull og kunnskapsrik psykiater. Jeg har fått verdifull behandling hos han.

Kunnskapsrik

Jens Egeland Skrevet

Veldig fornøyd ! Føler jeg ble tatt på alvor. Anbefales på det varmeste. Ærlig, reflektert og omsorgsfull mann med glimt i øyet !