Valestrand Legekontor DA

Telefonnummer56 19 40 4056 19 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
VALESTRAND LEGEKONTOR DA 5281 Valestrandsfossen

Siste vurderinger av Valestrand Legekontor DA

Varm og imøtekommende

Lege: Maria Godhavn Lunde Skrevet

Maria er en fantastisk fastlege som virkelig ser sine pasienter. Har alltid følt meg trygg på at jeg blir tatt på alvor med mine plager og bekymringer. Jeg har prøvd mange ulike fastleger og Maria er desidert den jeg har likt best!

Dyktig, pålitelig og grundig

Lege: Kannapiran Amirthalingam Skrevet

Barna og jeg har hatt Kannapiran som fastlege i mange år, og er svært fornøyde. Han er dyktig i jobben, kunnskapsrik, ser og hører pasienten, følger opp.
Grundig, sørger for at alt relevant sjekkes ut.
Reddet livet mitt i en situasjon hvor de fleste ville sendt meg hjem.
Anbefales!

Ikke grundig

Lege: Nirmala Ernest Jeyaraj Skrevet

Hadde denne legen for en tid siden. Opplevde en lege som kunne ta seg tid og prate en del men var ikke grundig og oppmerksom og tok ikke tak i et alvorlig helseproblem. Fastlegen kunne vært en av de viktigste støttespillere men var ingen støtte egentlig. Det var nok grunn til å klage men overskuddet var ikke der. Kan ikke anbefale denne legen til viktigere helseproblem. Det bør bli mulig å kontakte legekontoret og stå på venteliste hos lege man får anbefalt med godt omdømme. Det er noe av det viktigste som er for helsen.

Virker ikke som hun bryr seg.

Lege: Nirmala Ernest Jeyaraj Skrevet

Hun tar ikke problemet noe særlig seriøst. Jeg skulle gjerne ha resept på en privat sak, men hun ringte meg heller opp for å si at jeg kunne velge selv hvilken medisin jeg skulle bruke. Hverken resept eller anbefaling på hvilket merke jeg burde ha ble gitt.

Henvendelser til spesialister er også ikke noe lett å få via henne, og det tok en stund før jeg fikk det, når jeg hadde et øyeproblem.

Imøtekommende

Lege: Kannapiran Amirthalingam Skrevet

Kannapiran er en flott lege, som gjør alt han kan for å finne ut og kartlegge helseproblemet ditt. Han er imøtekommende og forståelsesfull. Verdens beste lege 💁🏼