Valestrand Legekontor

VALESTRAND LEGEKONTOR DA 5281 Valestrandsfossen

Siste vurderinger av behandlere ved Valestrand Legekontor

Dårlig lege

Lege: Kannapiran Amirthalingam Skrevet

Er ikke fornøyd med lege han snakker ikke riktig norsk og dårlig kommunikasjon med kunder!!!!!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Nirmala Ernest Jeyaraj Skrevet

Bryr seg om sine pasienter og lytter til deres problemer.Hyggelig og veldig hjelpsom

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Nirmala Ernest Jeyaraj Skrevet

Meget hyggelig, en pasientforkjemper. Tar deg på alvor, er grundig og lett å komme i kontakt med (selv utenfor oppsatt tid/kontortid). Gjør evt. fordommer mot hennes noe unorske navn og indiske utseende til skamme gjennom sitt gode norske språk, kulturforståelse og pasientrelasjon (født og oppvokst i Norge?)

Og ikke minst går det an å spøke med henne og få kvikke replikker tilbake.

Selv har jeg aldri hatt eller likt kvinnelige fastleger, men etter et besøk til henne ved øyeblikkelig hjelp-time der daværende fastlege var utilgjengelig byttet jeg sporenstreks!

Virker som hun lytter, men svaret tilsier at det har hun ikke gjordt

Lege: Nirmala Ernest Jeyaraj Skrevet

Vireker meget hyggelig og imøtekommende. Men som sagt ¨år jeg fikk svar så virker det som hun ikke har hørt etter eller forstått mitt problem.

God lege

Lege: Kannapiran Amirthalingam Skrevet

Er flink til å lytte, er kritisk til dine egne innspill, men hører etter og gir henvisninger hvis han er enig det er behov. Bare opplevd en gang at han har vært litt stresset, men det er en sjeldenhet.

Ingen negative erfaringer. Hans bedside manners er helt grei. Han forsøker alltid si ting forsiktig, for å unngå å støte. Søker også oppklare misforståelser hvis han tror en kan ha skjedd.