Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Ikke en god lege i mine øyne!

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Kunne tatt seg bedre tid. Føler deg ikke hørt som pasient. Han tok ikke mine problemer på alvor.
Vil virkelig ikke anbefale han som fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Mildestved er den beste legen jeg har hatt , han har fått meg til å ikke få angst for å gå til lege . Han hører på meg når jeg har noe som plager meg .

En lege man vil ha resten av livet!

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Jeg har byttet fastlege mange ganger da ingen har vært villig til å hjelpe meg og finne ut hva som var gale med meg, første dagen jeg kom inn til Thor Erik så ble jeg henvist og han viste stort engasjement for å hjelpe meg. Kommer jeg med et problem så gjør han alt han kan for å hjelpe og om han er usikker så henviser han alltid til spesialister, og det er ikke ofte man møter på en fastlege som er såpass ydmyk at de kan innrømme at spesialister er nødvendig for å fastesette en diagnose 100%. Han er alltid glad og smilende og tar pasientene sine på alvor. Opplever han som kunnskapsrik og kompetent, og har også noe psykologi kurs/utdanning og har jobbet med idrettsmedisin så han har god peiling på kropp og muskulatur. Kan av og til være litt ventetid på å få time, men han gjør alltid så godt han kan for å få satt opp time kjappest mulig og han har til og med latt meg komme etter arbeidsdagen var over en dag jeg hadde det vanskelig. Thor Erik brenner for pasientene sine og jeg gleder meg alltid til legetime hos han. Har aldri møtt en så fantastisk lege og skal aldri bytte vekk fra han. Må også skryte av de flotte damene på kontoret som setter opp timer og som er utrolig dyktige til å ta blodprøver for en som har litt nåleskrekk. Det er virkelig ingenting å utsette på verken lege eller legekontor, beste i hele Norge etter min mening!

Usympatisk

Lege: Thomas Mildestvedt Skrevet

Han lytter ikke og ler vekk problemer. Gir ikke den hjelpen som det er behov for. Patriarkisk oppførsel så du føler deg som en drittunge etter å ha vært innom kontoret hans. Selv om det er min kropp så tells ikke mine erfaringer for han vet best.

Min fastlege er på samme kontor og jeg har kun gått til Mildestvedt når jeg trenger time på dagen og min fastlege er opptatt. Nå velger jeg heller legevakten sine 4t ventetid... selv med 40 i feber..

God til å lytte

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Kjempe flink lege som lytter til alle problemer. Som en med kronisk sykdom som er lite kunnskap om er det veldig greit å ha en som du kan prate med. Spesielt når jeg finner en artikkel er det greit å ha en som kan vurdere med meg om det er bullshit eller en mulig fremtidig behandling.
Ikke minst en positiv mann som blir oppriktig glad for fremgang.
Ofte litt ventetid hos han, men jeg er selv en av grunnene til det og ingen rett til å klage.