Zest Psykologtjeneste

Telefonnummer902 38 327902 38 3 ...
Haugerudsenteret 1-7 0673 Oslo

Siste vurderinger av Zest Psykologtjeneste

Trygg og kunnskapsrik

Toby Mbamalu Skrevet

Etter en brann har han hjulpet meg med alvorlig PTSD og i dag har jeg fått en bra hverdag som jeg fungerer godt i. Han har lært meg mange verktøy å jobbe med som jeg bruker i hverdagen og er der når jeg er langt nede og høyt oppe. En kunnskapsrik psykolog :D

Veldig flink psykolog

Toby Mbamalu Skrevet

Toby er veldig flink psykolog og han vet akkurat hvordan han skal snakke med sine pasienter. Hvis du virkelig sliter å trenger en god terapi og psykolog. Så må du dra til Toby. Han er en av de få psykologer som faktisk sier som det er. Han snakker om ting som gir mening, og det er mange psykologer der ute som snakker om fantasi verden som ikke eksisterer. Du vil legge merke til veldig fort at du har kommet til riktig psykolog når du møter Toby :)

Skuffet

Toby Mbamalu Skrevet

Jeg fikk gå til behandling hos denne psykologen da jeg var på mitt laveste i livet og sårt trengte hjelp. En dag jeg hadde time hos han sa jeg at jeg slet ekstra mye og ikke visste om jeg klarte mer, og alt han sa var at jeg skulle ta meg sammen og at selvmord var egoistisk. Jeg fikk ingen forståelse eller råd til hva jeg kunne gjøre for å endre livssituasjonen min.

Empatisk, trygg og kunnskapsrik

Toby Mbamalu Skrevet

Toby ser deg, lytter til deg og får terapisituasjonen til å virke trygg og naturlig. Han er veldig kunnskapsrik og oppdatert, og har hjulpet meg med å finne ro og balanse i alt som har vært vanskelig.

Han har et positivt fokus på hvordan det som er vanskelig skal bli bedre. Gjennom dette fokuset har han lært meg å se med nytt blikk på fremtiden, samtidig har han gitt meg nye verktøy til å stå i det som har vært og er vanskelig for meg. Med disse verktøyene er ikke tingene så vanskelig lenger og jeg føler meg tryggere i meg selv.

Jeg er kjempe takknemlig for den hjelpen jeg har fått av Toby, og anbefaler alle som trenger hjelp til å takle noe som er vanskelig å søke hjelp hos han. Toby er et medmenneske og en terapeut som klarer å skape den trygge relasjonen hvor man står i og endrer det vonde sammen.

Forståelsesfull og god lytter

Toby Mbamalu Skrevet

Han er god lytter, kommer med løsninger når det trengs og gir meg rom til å ha pustepauser om tematikken er for tøff.