Ytrebygda Legekontor DA

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Ytrebygda Legekontor DA

Dårligste legen jeg noen gang har møtt

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Ble dømt som hypokonder etter første besøk. Jeg var dårlig men han gjorde ikke noe for å undersøke om det var noe galt. Arrogant og belærende. Skapte mer frykt en beroligelse! Jeg går helst ikke til legen, og ble engstelig etter å ha møtt denne legen.

Tar deg på alvor

Lege: Hildegunn Woods Skrevet

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun bruker tid på pasientene. I tillegg vet hun ofte hvem som er spesialister og telefon nr til dem. Og gjerne også hvor du skal få tak i diverse hjelpemidler.

Hyggelig og flink. Tar seg god tid til pasienten.

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Vår sønn som snart er 2 år fikk Niels som lege og vi ble så fornøyd at vi (foreldrene) valgte å bytte til han.

Har inntrykket at han virkelig går inn for å finne ut av hva som er galt med pasienten og tar den tiden som trengs som er ganske sjeldent nå til dags.
Selv om vi har flyttet et stykke unna velger vi å beholde denne legen.

Niels er hyggelig og imøtekommende og har meget høy kompetanse.

Anbefales på det sterkeste :-)

Han er tryggheten selv

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i over 10 år og jeg må, med hånden på hjertet, si at han må være Bergens dyktigste fastlege! Jeg føler meg alltid så ivaretatt, han gjør kjapt det han lover - og gir raske tilbakemeldinger på prøver osv. Etter at han forlot esntrum (hvor han hadde fulle lister), er han nå tilgjengelig og jeg får raskt en time. Jeg har flere kroniske sykdommer som krever hyppige konsultasjoner. Jeg har derfor vært til han mange ganger i løpet av denne tiden.

En lege jeg vil anbefale min beste venn

Lege: Niels Saaby Hansen Skrevet

Jeg har ikke mange andre fastleger å sammenlikne med, men denne legen passer for meg. Jeg føler meg trygg på å ikke bli avvist, verken når jeg ringer og bestiller time eller når jeg legger frem for min lege, det som plager meg. Jeg merker han lytter og ikke bare er opptatt av å skrive resepter og henvise til spesialister, selv om det kanskje var det jeg trodde skulle skje når jeg kom.
Her føler jeg meg sett, hørt og tatt på alvor.
På sikt ønsker jeg at legekontoret gir meg mulighet for å bestille time via SMS eller e-post. Men det kommer sikkert. Det er visst få andre legekontorer som har denne muligheten ennå.