Legene på Høyden DA

Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Høyden DA

Heilt unik!

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Esther er heilt fantastisk! Jeg sto ei stund på venteliste, men det var så verdt ventingen. Føler meg både sett og hørt. Ho er medmenneskelig og «down to earth». Vil også nevne at hennes vikar Lisa Lund Wågsæther, som jeg var så heldig å komme til sist, er superflink! Føler at disse to virkelig bryr seg om pasientene sine. Stort pluss i boka til begge disse to flotte menneskene! Tusen takk!

Shagun er flink - Elendig vikar

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Shagun er kjempeflink lege som tar deg på alvor.
Men vikaren er helt grusom, det er veldig synd. Må nå bytte fastlege pga vikaren Ulseth.

For rask?

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Jeg har bare vært hos Bhatia én gang, fortalte da at jeg følte meg deprimert i svangerskapet. Hun stilte svært få spm til dette, men skrev raskt en resept på antidepressiva som jeg kunne hente ut hvis det ble «for ille». Jeg fikk ingen andre råd, og vi avtalte ingen videre oppfølging. Jeg skulle ønske problemet ble tatt mer på alvor, både i mitt tilfelle, og for den neste som måtte slite med det samme.

Flink og behagelig

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Har hatt Shagun Bhatia som min fastlege hele min tid i Bergen. Var fornøyd fra første stund. Følte meg godt ivaretatt, og hadde inntrykk av at hun hadde god tid og var genuint opptatt av at jeg skulle ha det best mulig. Jeg er oppriktig lei meg for at jeg ikke kan fortsette å ha henne som fastlege når jeg flytter fra Bergen.

Følte meg ikke hørt

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Legen hjalp meg med enkle problemer men virket totalt uinteressert i å hjelpe meg når problemstillingen var kompleks. Ga kun veldig generelle råd, og fulgte sjeldent opp.