Legene på Høyden DA

Christies gate 13 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Høyden DA

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Camilla Louise Aag Sjursen Skrevet

Kamilla er eit fint menneskje å møte når ein er i ein vanskeleg situasjon. Ho viser stor omsorg og tar seg tid til deg. Ho er ung og dermed er det ikkje alt ho kan, men ho gjer alltid sitt ytterste for å hjelpe. Tilråast!

Trygg og effektiv

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Shagun er den beste fastlegen jeg har hatt, og syns det er trist å bytte grunnet flytting. Hun er imøtekommende og tar seg tid til å lytte, samtidig som hun er effektiv (noe jeg setter pris på hos en fastlege for å unngå for lang ventetid). Hun tar pasientens plager alvorlig, er troverdig og virker veldig dyktig i faget sitt.

Kan være noe lang ventetid ved "vanlige" timer, men dersom det er noe som haster får man alltid time dersom man ringer om morgenen.

Veldig fornøyd

Lege: Camilla Louise Aag Sjursen Skrevet

Trolig hyggeligste legekontoret jeg har vært på! Trygg og hyggelig lege som tok seg god tid, og virket veldig kunnskapsrik :)

Flott lege!

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Esther er trygg og kunnskapsrik i jobben sin, men ringer og henviser til andre dersom hun trenger ekstra råd. Hun hører på pasienter, og tar seg tid til å høre på deg.

Hun er også veldig villig til å hjelpe, og har gitt meg flere henvisninger i søken på hjelp mot hodepineproblematikk. I tillegg er hun en hyggelig og sympatisk dame som strekker seg langt for pasientene, og jeg har følt meg godt ivaretatt de siste årene.

Det eneste problemet er at det kan være noe lang venteliste, men dette er primært fordi hun er SiB-lege. Anbefaler å sende meldinger via helsenorge, der er Esther rask til å svare. Resepsjonen er derimot lite hjelpsom og svært frekk, så bedre å snakke direkte med legen.

Fantastisk fastlege

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Esther er empatisk, varm og kunnskapsfull. Hun tar seg tid til å lytte og man føler seg ivaretatt. Hvis man ber om fornyelse av resepter over nettet, svarer hun i løpet av dagen. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.