Legene på Høyden DA

Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Høyden DA

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Varm, tilstede, profesjonell, klok, følger opp. Skulle gjerne tatt henne med til Oslo på flyttelasset!

Lytter, troverdig og dyktig

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Shagun er den beste fastlegen jeg har møtt. Hun er imøtekommende og tar seg alltid tid til å høre på pasienten, men er likevel effektiv (noe jeg setter pris på hos en fastlege for å unngå for lang ventetid). Hun tar pasientens plager alvorlig, er troverdig og virker veldig dyktig i faget sitt.

Simpelthen fantastisk!

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Ble møtt av en lege som lyttet til meg, var hjelpende og trøstende. Jeg følte jeg ble tatt på alvor og har fått god behandling.

Heilt unik!

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Esther er heilt fantastisk! Jeg sto ei stund på venteliste, men det var så verdt ventingen. Føler meg både sett og hørt. Ho er medmenneskelig og «down to earth». Vil også nevne at hennes vikar Lisa Lund Wågsæther, som jeg var så heldig å komme til sist, er superflink! Føler at disse to virkelig bryr seg om pasientene sine. Stort pluss i boka til begge disse to flotte menneskene! Tusen takk!

Shagun er flink - Elendig vikar

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Shagun er kjempeflink lege som tar deg på alvor.
Men vikaren er helt grusom, det er veldig synd. Må nå bytte fastlege pga vikaren Ulseth.