Legene på Høyden DA

Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Høyden DA

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Mitt første møte med Esther ga meg en betryggende følelse av at jeg var ivaretatt. Empatisk og tålmodig. Hun er god på å forsøke å forstå mine problemer og alltid har et lytter øre når jeg kommer med mine lister av spørsmål. Det eneste negative jeg kan komme på var at hun var i utilgjengelig over en lengre periode enn hva jeg forventet. Glad for at hun er tilbake nå!

Trygg og til å stole på

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Esther er den beste legen jeg noen gang har hatt, og jeg har hatt en del leger...

Hun tar seg god tid, er flink å henvise, lytter (skriver nesten aldri på datamaskinen, men ser faktisk på deg), er omtenksom og også ærlig og konsekvent.

Jeg har for første gang blitt tatt på alvor, og føler meg for første gang trygg. Esther er rett og slett et nydelig menneske.

Helsesekretærene er også helt fantasiske mennesker! Varme, rolige og flinke.

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Varm, tilstede, profesjonell, klok, følger opp. Skulle gjerne tatt henne med til Oslo på flyttelasset!

Lytter, troverdig og dyktig

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Shagun er den beste fastlegen jeg har møtt. Hun er imøtekommende og tar seg alltid tid til å høre på pasienten, men er likevel effektiv (noe jeg setter pris på hos en fastlege for å unngå for lang ventetid). Hun tar pasientens plager alvorlig, er troverdig og virker veldig dyktig i faget sitt.

Simpelthen fantastisk!

Lege: Esther Kraus Gundersen Skrevet

Ble møtt av en lege som lyttet til meg, var hjelpende og trøstende. Jeg følte jeg ble tatt på alvor og har fått god behandling.