Senterlegene

Telefonnummer55 39 70 2055 39 70 ...
Åsane Senter 42 5116 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Senterlegene

Personlig og hyggelig

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Vært fastlegen min så lenge jeg kan huske. Alltid imøtekommende og hyggelig. Kunnskapsrik og betryggende når det kommer til helsefaglige spørsmål. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magdalena Marta Putyra-Lesniak Skrevet

En fantastisk dyktig lege som tar pasienten på alvor. Kan anbefales på det varmeste ❤️ Supert samarbeid mellom legesekretær og lege, jeg føler meg trygg og ivaretatt

Empatisk, medmenneskelig og faglig dyktig

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Jeg er svært fornøyd med denne legen. Han er interessert og anerkjennende og stiller viktige spørsmål for å få mest mulig innsikt før han konkluderer. Han er genuint interessert i alle problemstillinger jeg har kommet med som pasient, tenårings-og småbarnsforelder, over flere år. Dersom han ikke vet råd, så undersøker han på eget initiativ enten i timen og/eller i etterkant av timen, og følger dette opp videre.
En super lege/støttespiller for meg og mine!

Kunnskapsrik

Lege: Kjell Jarl Hjelle Skrevet

Fornøyd etter å ha brukt han i nær 20 år og har følt jeg har fått riktig behandling.. Har ikke planer om å skifte lege, til orientering så bruker hele familien han.

Veldig fornøyd

Lege: Magdalena Marta Putyra-Lesniak Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Veldig snill og positiv dame. Fått mye hjelp. Har gått til henne i ca 4 år og var alltid fornøyd. Jeg anbefaler.

Dette er en Pluss-tjeneste.