Strand legesenter - Energigården

Telefonnummer56 15 89 0056 15 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Florvågvn. 6 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Strand legesenter - Energigården

Trygg

Lege: Silje Kathrin Gjelseng Viga-Berge Skrevet

Kjempe flink fastlege og tar pasientene alvorlig, jeg har vært veldig heldig med Silje Kathrin og kan anbefale henne til andre

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Stina er en empatisk lege, som tar seg god tid til deg og tar dine problemer på alvor.

Det som oppleves som et stort minus med dette legesenteret er at det alltid er lang venting når man skal inn til legen. Ofte må vi vente over en time etter at vi skulle kommet til før vi kommer inn til legen. På laboratoriet har vi flere ganger opplevd at de som skal ta blodprøver ikke treffer blodårene og må stikke flere ganger. Spesielt ikke kjekt når man har små barn med.
Dette er veldig synd med tanke på at legen oppleves som dyktig.

Flott lege

Lege: Tobias Nieber Skrevet

Følte meg velkommen, forstått og fikk den hjelpen jeg trengte. Er super fornøyd med denne legen. Anbefaler han på det sterkeste

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Tror ikke det er mulig å oppdrive en bedre fastlege enn Stina!

Kan til tider være noen uker ventetid for å få time, og man må gjerne vente en stund på venterommet før man kommer inn. Men ingenting av dette betyr noe når man får så grundig og oppfølgende time som hos henne. Hun er først og fremst en dyktig og kunnskapsrik lege som tar seg god tid til deg. Du er det viktigste når du har kommet inn på kontoret hennes.
Tvers gjennom en god og empatisk person som ønsker å hjelpe deg og gir en følelse av å være i gode hender.

Må også legge til at jeg i helhet er meget fornøyd med Strand Legsenter, og er alltid sikker på at jeg mottar god hjelp om jeg må inn til en av de andre legene her. Liker godt sms-tjensten legesentert har.

Enestående!

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Hun er folkelig, profesjonell og hyggelig, - samtidig.
Hun tar seg alltid tid til å lytte. Hun er tillitsvekkende.