Strand legesenter - Energigården

Telefonnummer56 15 89 0056 15 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Florvågvn. 6 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Strand legesenter - Energigården

Meget dyktig

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Svært kunnskapsrik og grundig. Vet hva hun driver med! Har tid til å lytte og stiller de riktige spørsmålene. Har respekt for pasienten.

Tatt på alvor

Lege: Margaret Grande Farestveit Skrevet

Ein fastlege som tek deg på alvor og høyrer på det du har å seie, noko som ikkje har vore sjølvsagt med legar eg har hatt tidlegare. Sender henvisningar når det trengs. Føler meg trygg når eg går til ho. Har utelukkande eit positivt inntrykk og gode erfaringar med ho.

Dyktig lege

Lege: Sofie Christophersen Wüller Skrevet

En kompetent og forståelsesfull lege som alltid skaper et trygt møte med meg som pasient. Skal ha mye skryt for videre oppfølging i etterkant av legetime og ved henvendelse via e-konsultasjon.

Trygg

Lege: Silje Kathrin Gjelseng Viga-Berge Skrevet

Kjempe flink fastlege og tar pasientene alvorlig, jeg har vært veldig heldig med Silje Kathrin og kan anbefale henne til andre

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Stina er en empatisk lege, som tar seg god tid til deg og tar dine problemer på alvor.

Det som oppleves som et stort minus med dette legesenteret er at det alltid er lang venting når man skal inn til legen. Ofte må vi vente over en time etter at vi skulle kommet til før vi kommer inn til legen. På laboratoriet har vi flere ganger opplevd at de som skal ta blodprøver ikke treffer blodårene og må stikke flere ganger. Spesielt ikke kjekt når man har små barn med.
Dette er veldig synd med tanke på at legen oppleves som dyktig.