Strand legesenter - Energigården

Florvågvn. 6 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Strand legesenter - Energigården

Veldig fornøyd

Lege: Benjamin Christoffer Gustavsen Skrevet

God til å lytte, flink å sende deg videre. Flink til å følge deg opp. Rask til å svare på min helse, fornye resepter o.l.

Forståelsesfull,dyktig lege

Lege: Sofie Christophersen Wüller Skrevet

En lege som lytter på det du har å si, tar seg tid til deg som pasient.Løser problemer,hendviser deg videre ved behov.Og jeg synes det er flott at du følger pasienten opp i ettertid,gir beskjed om prøver du har tatt,uansett svar. Du er en topp lege jeg anbefaler alle:)

Kjempeflink lege.

Lege: Silje Kathrin Gjelseng Viga-Berge Skrevet

Silje tok meg veldig seriøst når jeg hadde et problem som vi ikke fant ut av overhodet. Og jeg hadde smerter som andre leger og spesialister ikke tok spesielt seriøst. Hun lyttet og fulgte meg ordentlig opp. Jeg er utrolig fornøyd og og veldig takknemlig.

Meget dyktig

Lege: Stina Lind Monsen Skrevet

Svært kunnskapsrik og grundig. Vet hva hun driver med! Har tid til å lytte og stiller de riktige spørsmålene. Har respekt for pasienten.

Tatt på alvor

Lege: Margaret Grande Farestveit Skrevet

Ein fastlege som tek deg på alvor og høyrer på det du har å seie, noko som ikkje har vore sjølvsagt med legar eg har hatt tidlegare. Sender henvisningar når det trengs. Føler meg trygg når eg går til ho. Har utelukkande eit positivt inntrykk og gode erfaringar med ho.