Kystlegane

Telefonnummer53 42 56 1053 42 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kyrkjegardsvegen 6 5430 Bremnes

Siste vurderinger av Kystlegane

Litt usikker og nølende.

Lege: Sandra Langedal Skrevet

Enkel å kommunisere med, men er litt passiv med tanke på tiltak og oppfølging. Er imøtekommende og tilgjengelig, men litt mer involvering og oppfølging hadde ikke skadet.

En god lege som bryr seg!

Lege: Astrid Jacobsen Færevåg Skrevet

Lyttende, hjelpende, viser omsorg, spør om familien, barna og livet generelt. Gjør det hun kan for at jeg skal ha det best mulig.

Slik en lege skal være!

Lege: Livar Braut Skrevet

Braut er den beste lege vi kunne hatt for våre barn, og han ser og hører dem og gi oss foreldre støtte og hjelp når vi og trenger det. Han tar ansvaret for vårt barn med nedsatt funksjonsevne på den aller beste måte. Måtte han aldri slutte!

Den beste legen

Lege: Kåre Jr Dahl Skrevet

Dahl er en dyktig lege og jeg føler meg absolutt trygg på at han gir meg den beste behandlinga. Han har masse humor og har en fin lun personlighet.

Ein fantastisk fastlege

Lege: Astrid Jacobsen Færevåg Skrevet

Astrid er ein fantastisk fastlege som går utover det ein kan forvente av ein fastlege. Er trygg på alle avgjerslar og hennviser videre om ikkje. Eg er utrolig takknemlig for å ha ho, då me uhelldigvis har hatt mykje bruk for ho. Eg føler at eg og mine barn er blitt særs godt ivaretatt hos ho.