Kokstad medisinske senter

Telefonnummer55 11 78 1055 11 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kokstadflaten 4 5257 Kokstad

Siste vurderinger av Kokstad medisinske senter

Dyktig, grundig og effektiv

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

Flink lege som er lett å snakke med, grundig uten at det drar ut i tidsbruken. Veldig fornøyd med henne!

Solid og omsorgsfull

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

Opplever Vala-Førland som solid kunnskapsmessig og at hun alltid tar seg tid til å vie pasienten full oppmerksomhet. Hun tar alt på alvor. Snakker rett frem og er direkte/ærlig. Anbefales på det varmeste.

en meget dyktig leg

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

Etter anbefaling skiftet jeg over til henne som fastlege, men usedvanlig flink lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hun setter seg grundig inn i pasienten, ved å lytte, gi råd, og gode anbefalinger for behandling, og ikke minst hun følger opp pasienten.

Grundig, lyttende, dyktig.

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Kort ventetid, grundig gjennomgang og diagnose. Fikk resept på medisin, som ga økt livskvalitet kun noen timer etter jeg startet kuren, som foreskrevet. Jeg fikk også henvisning til spesialist og fysioterapeut. Jeg er veldig fornøyd.

Dyktig og genuin

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Jeg opplever at Karina tar meg på alvor, og at hun er genuint intreressert i å hjelpe med problematikkene jeg kommer med. Som pasient opplever jeg godt samspill og å bli hørt. Det er kjekt når hun spør om hverdagslige ting, og husker meg som et individ og ikke kun en pasient.