Kokstad medisinske senter

Kokstadvegen 23 5257 Kokstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kokstad medisinske senter

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

En snill, trygg og ikke minst veldig dyktig fastlege! Føler meg veldig heldig som har fått en så god fastlege som henne. Hun lytter, viser enormt med omsorg og sitter på mye god kunnskap. Han kun positive ting å si om denne legen!

Hastverk og ubehaglig

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Ved legebesøk hvert 2-3 år fikk jeg i underkant av 15 miutter avsatt tid . Karina kastet vekk tiden på å argumentere for å ikke utføre det jeg har bedt om i timebestillingen (celleprøve). Når undersøkelsen tilslutt gjennomføres gjør det svært vondt, fordi hun er hardhendt og irritert.

Dyktig, omtenksom, effektiv

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Jeg har hatt Karina som fastlege i mange år, og er veldig fornøyd med henne. Jeg har alltid fått god og effektiv behandling.

Empatisk, lyttende, alltid i godt humør, inkluderende, profesjonell til det ytterste. Beste legen jeg har møtt noensinne

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Dr Ljones har av natur et svært tiltalende og behagelig vesen, blant annet ved sitt alltid gode humør og utpregede evne til innlevelse, medfølelse og empati.

Hans vennlige sinnelag vises allerede ved hans inkluderende velkomstsmil, og mer generelt ved hans alminnelige omgangstone med oss pasienter.

Han har mang en gang halt meg opp fra fortvilelsens rand - til å se langt lysere og mer optimistisk på min egen helsetilstand.

Konklusjon: Etter min vurdering - basert på flere års erfaring - er dr Ljones en ytterst kompetent medisinsk fagmann, med et sjeldent godt grep om pasientens behov på alle plan.

Varm og trygg

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

En fantastisk lege som evner å forstå, lytte og komme med kunnskapsrike tilbakemeldinger. Hun er den beste legen jeg har vært så heldig å ha!