Kokstad medisinske senter

Telefonnummer55 11 78 1055 11 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kokstadflaten 4 5257 Kokstad

Siste vurderinger av Kokstad medisinske senter

en meget dyktig leg

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

Etter anbefaling skiftet jeg over til henne som fastlege, men usedvanlig flink lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hun setter seg grundig inn i pasienten, ved å lytte, gi råd, og gode anbefalinger for behandling, og ikke minst hun følger opp pasienten.

Grundig, lyttende, dyktig.

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Kort ventetid, grundig gjennomgang og diagnose. Fikk resept på medisin, som ga økt livskvalitet kun noen timer etter jeg startet kuren, som foreskrevet. Jeg fikk også henvisning til spesialist og fysioterapeut. Jeg er veldig fornøyd.

Dyktig og genuin

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Jeg opplever at Karina tar meg på alvor, og at hun er genuint intreressert i å hjelpe med problematikkene jeg kommer med. Som pasient opplever jeg godt samspill og å bli hørt. Det er kjekt når hun spør om hverdagslige ting, og husker meg som et individ og ikke kun en pasient.

En fantastisk lege!

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Lyttende, alltid i godt humør! Profesjonell! Dyktig! Rett og slett en fantastisk lege som jeg aldri vil bytte!

Anbefales IKKE

Lege: Karina Koller Løland Skrevet

Ikke en lege jeg vil gå til flere ganger. Da vil jeg heller anbefale Ljones, ved samme legekontor. Han er fantastisk! Koller Løland er ikke imøtekommende og lytter ikke. Anbefales ikke!