Kokstad medisinske senter

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad

Siste vurderinger av Kokstad medisinske senter

Empatisk, lyttende, alltid i godt humør, inkluderende, profesjonell til det ytterste. Beste legen jeg har møtt noensinne

Lege: Torstein Ljones Skrevet

Dr Ljones har av natur et svært tiltalende og behagelig vesen, blant annet ved sitt alltid gode humør og utpregede evne til innlevelse, medfølelse og empati.

Hans vennlige sinnelag vises allerede ved hans inkluderende velkomstsmil, og mer generelt ved hans alminnelige omgangstone med oss pasienter.

Han har mang en gang halt meg opp fra fortvilelsens rand - til å se langt lysere og mer optimistisk på min egen helsetilstand.

Konklusjon: Etter min vurdering - basert på flere års erfaring - er dr Ljones en ytterst kompetent medisinsk fagmann, med et sjeldent godt grep om pasientens behov på alle plan.

Varm og trygg

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

En fantastisk lege som evner å forstå, lytte og komme med kunnskapsrike tilbakemeldinger. Hun er den beste legen jeg har vært så heldig å ha!

Kompetent og tilgjengelig

Lege: Roger Borge Skrevet

Meget kompetent og alltid tilgjengelig. Veldig forståelsesfull og alltid hjelpsom. Roger Borge er alt man kan forvente av en lege og enda litt til. Anbefales på det sterkeste.

En fantastisk fastlege

Lege: Hege Vala-Førland Skrevet

Byttet til henne etter anbefaling av en annen pasient. Hun er kunnskapsrik, omsorgsfull og har alt man ser i hos en lege. Føler meg virkelig tilpass hos henne. Hun lytter er det noe hun er usikker på konsulterer hun med andre.
Kan anbefales på det varmeste! Hun er fantastisk.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Roger Borge Skrevet

Roger Borge har vært legen min siden før fastlegeordningen. Han er en dyktig lege som fort forstår problemstillingen din, når du kommer til ham.

Hans brede kunnskapsnivå bistår til at han oppleves trygg og sikker i sine avgjørelser.