Øyrane Legekontor

Telefonnummer55 39 55 6055 39 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øyrane legekontor Ådnavegen 63 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av Øyrane Legekontor

Utgått på dato

Lege: Frøydis Skjelbred Nilsen Skrevet

Denne legen henger ikke med lengre, alderen har satt sine spor. Overlater i stor grad til pasienten å stille diagnose. Oppfarende og uhøflig.

Trygg og kunnskapsrik - effektiv !

Lege: Frøydis Skjelbred Nilsen Skrevet

En travel,men meget effektiv lege.
Denne legen har et "indre blikk" for menneske hun har til konsultasjon.
Det daglig praktiske, de psykiske forhold for pasienten "evner hun å se" og videreføre til andre instanser.
En lege som "bryr seg om" pasienten. Gjennom mange år har hun vært min fastlege - og jeg reiser nu noen mil ekstra for å nettopp komme til henne som min fastlege.

Dyktig, imøtekommende og løsningsorientert

Lege: Tor Bjørn Wold Skrevet

Fikk hastetime hos Arna legekontor da min fastlege ikke var til stede. Har aldri vært hos Doktor Wold før, men jeg angrer ikke.
Ventetiden på venterommet var ikke lenge, løsningen han kom frem til var rask og enkel.
Lyttende til problemet som hadde oppstått.

Anbefaler!

Trygg og god!

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Randi tek deg alltid på alvor og verkar som ho bryr seg om deg på ordentleg! Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hjå nokon tidlegare.. Fantastisk lege!

Faglig dyktig!

Lege: Tor Bjørn Wold Skrevet

Jeg har vært dr Wold's pasient i en del år nå. Han har alltid vært lyttende, sendt videre til spesialist ved behov. Jeg har stor tillit til dr Wold, og kan anbefale han på det varmeste.