Øyrane Legekontor ANS

Ådnavegen 63 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved Øyrane Legekontor ANS

Forferdelig

Lege: Ole Alander Østerhus Skrevet

Utrolig ubehagelig opplevelse med denne legen. Gjorde ikke jobben sin, gjespet uinteressert. Jeg kunne skrevet mye, men jeg anbefaler å styre unna denne legen den som kan.

God fastlege

Lege: Marte Øien Skrevet

Dr. Øien er nøyaktig og flink å følge meg opp som pasient. Opplever god kommunikasjon, hun er behjelpelig, medmenneskelig og tar seg tid til sine pasienter.

Topp lege !

Lege: Marte Øien Skrevet

Jeg har gått hos henne siden hun overtok legepraksisen etter forrige lege der. Svært hyggelig lege, har full oversikt og husker langt mer om meg og sykdommen enn jeg gjør selv ;o)
Det har ikke forekommet noe 'tull' disse årene.
Anbefales !

Dyktig

Lege: Ole Alander Østerhus Skrevet

Har fått fantastisk hjelp både med diabetes diagnose og lavt stoffskifte,han virker meget kunnskapsrik og henviste meg videre ang stoffskiftet, tett oppfølging og han tok seg god tid.
Er MEGET fornøyd med ham,
Absolutt anbefalt

Grundig og omsorgsfull

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Randi er en utrolig trygg, omsorgsfull, flink og grundig fastlege for både meg og mine barn. Jeg føler at vi alltid er godt ivaretatt, grundig undersøkt og at hun genuint bryr seg. Anbefales på det varmeste. Det eneste minus er en ufyselig helsesekretær på legekontoret, men heldigvis jobber det mange flere supre av de.