Wenche Sortebogen

Telefonnummer922 68 440922 68 4 ...
Odins gate 27 0266 Oslo

Siste vurderinger av Wenche Sortebogen

Empatisk, kunnskapsrik og omsorgsfull

Wenche Sortebogen Skrevet

Jeg tok kontakt med Wenche for et par år siden. Fra vårt første møte, følte jeg at jeg ble virkelig sett og hørt på. Wenche er en veldig erfaren psykolog, med åpent sinn. Hun har mye empati og er flink til å bygge en god, trygg relasjon. Terapi hos Wenche forandret livet mitt på beste måte, og dette skal jeg alltid bli takknemlig for.

Voksen, klare råd og empatisk

Wenche Sortebogen Skrevet

Meget fornøyd med Sortebogen, tillitsvekkende , kunnskapsrik og empatisk. Hun har vært min støtte gjennom en årerekke. Jeg er er spesielt fornøyd med den psykodynamiske tilnærmingen hun har til det jeg sliter med.

Veldig fornøyd!

Wenche Sortebogen Skrevet

Mine timer hos Psykolog Sortebogen har vært til stor hjelp, og jeg så alltid frem til ny time. Behandlingen åpnet nye "dører", og jeg mestrer livet i sin helhet mye bedre. Jeg var i utgangspunktet skeptisk, men sender en stor takk til henne !

Erfaren psykolog

Wenche Sortebogen Skrevet

Jeg ble anbefalt Wenche av en kollega og er kjempefornøyd.
Hun er kunnskapsrik og behagelig med sterk faglig kompetanse. Wenche har god innsikt og går rett inn i kjernen av problemet. Jeg synes hun er suveren til å åpne fastlåste mønster og stiller gode spørsmål samt
renser ut avvik og selvbedrag. Jeg kan se at Wenche trives med det hun gjør.
Dette fungerer !!!!!

Empatisk og kunnskapsrik psykolog

Wenche Sortebogen Skrevet

Wenche er en veldig dyktig og erfaren psykolog. kunnskapsrik og reflektert, viser forståelse.
Jeg føler at jeg som pasient blir møtt og forstått.
Hun har innsikt i dynamikker og redegjør for disse på en forståelig måte, slik at man selv blir bevist disse og kan gjøre noe med de. Fått uvurderlig hjelp i vanskelige perioder av livet.