Sandviken Legesenter

Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandviken Legesenter

Kjempe fornøyd!

Lege: Yarlini Devairakkam Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 5 år. Fikk alltid hjelp når jeg trengte det. Hun kan det hun driver med. Hun er flink til å lytte. Jeg er en kresen person, det er ikke alltid at jeg er fornøyd med legen. Men hun har lang ventetid.

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Da jeg var syk i lengre tid ringte hun meg en gang i uken for å høre hvordan det gikk. Føler alltid at hun har tid, hun er en god lytter og faglig dyktig.

Torunn

Kjempe grei lege.
Følte at hun tok seg god tid til å lytte og finne løsning på mine problemer.
Ønsker henne som fastlege.

En god lege

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Nå har jeg ikke hatt andre leger enn Torunn Perstølen i voksen alder, men selv etter å ha flyttet fra området bruker jeg heller litt ekstra transporttid for å beholde henne som fastlege for meg og mine barn. Hos henne føler jeg at jeg blir tatt på alvor, ivaretatt og lyttet til. Hun er ikke en lege som skriver ut en "resept for alt", men ser an hver enkelt pasient med sitt individuelle problem.

Det eneste minuset er at det kan ta litt tid å få time, men hvis det er noe akutt, eller et barn som trenger en medisin for å få gå i barnehagen, finner de alltid tid!

Lyttande og tar seg tid

Lege: Yarlini Devairakkam Skrevet

Vart høfleg mottatt og legen presenterte seg. Ho gav meg god tid til å få fram bodskapet mitt. Svarte seriøst på alle spørsmål. Kunne og med glimt i auget samtala om dei små, daglegdagse tinga.