Sandviken Legesenter

Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandviken Legesenter

Den beste!

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Hun er virkelig en av de beste legene jeg noen gang har vært ute for. Og jeg har vært hos en del.

Svært misfornøyd!

Lege: Lars Handeland Skrevet

Jeg var pasient hos Handeland på et for meg svært krevende tidspunkt i livet. Min oppfatning av ham er at han nok tilbyr det han "etter boken " bør og må, men overhodet ikke mer. Han innbyr ikke til fotrolighet, og følelsen av at han ekspederte pasientene etter samlebåndsprinsippet - slik "anmelderen" før meg skriver - var sterk.

Den som trenger en lege som "ivaretar", "ser", og som kanskje trekker i tråder overfor- eller purrer på eventuelle involverte "etater", bør definitivt se seg om etter en annen.

Hyggelig, men..

Lege: Lars Handeland Skrevet

En trivelig og behagelig person, men vel fokusert på dataskjermen. Føler ikke alltid at jeg blir "sett" og synes det er vanskelig å dele bekymringer med ham fordi jeg frykter å ikke bli tatt på alvor. Det er tydelig at en kun er en av en rekke pasienter som effektivt skal ekspederes i løpet av dagen. Når det er sagt må jeg legge til at han virker rolig og jordnær og har et godt vesen. Jeg forstår også at det sikkert er vanskelig å ikke "samlebåndsbehandle" pasienter når det faktisk er en samlebåndsvirksomhet en på mange måter driver med.
Jeg kommer ikke til å skifte fastlege med det første, men så går jeg heller ikke ofte til legen.

Fantastisk!

Lege: Lars Handeland Skrevet

Lars Handeland hos Sandviken Legesenter er den beste fastlegen (og lege generelt) jeg har hatt noen gang!
Min oppfattelse er at han har forståelse, tilbyr løsninger på problemene, følger opp pasientene, og taler pasientens sak.
Jeg trivdes så godt som Handelands pasient, at når jeg flyttet til Oslo beholdt jeg Handeland som fastlege i 1år, og tok telefonkontakt om det var noe jeg trengte eller lurte på.

En av sentralborddamene på legesenteret derimot kan være litt vanskelig.. En er supertrivelig, en er sur og knapp.
Det er derfor lettest å legge igjen bedskjed til legen og bestille resepter o.l når den ene av de to er på jobb.