Storgata Legesenter Drøbak

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Storgata Legesenter Drøbak

Frekk og arrogant

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Denne legen oppfattet jeg som meget arrogant og frekk,hadde en samtale med han pr telefon og hans norsk er ikke helt forståelig,da mente han at jeg var ukonsentrert og sløv..her blir det iallefall bytte av lege,for makan til arroganse !!!

Anbefalt lege

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Vi er veldig glad med legen Salah Hussein. Flink lege lytter til hva du sier. Undersøker bra . Svarer tlf raskt eller ringer opp. God service. Anbefaler han.

Så snill og forståelsesfull!

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Kan ikke få fullrost denne mannen nok etter at han tok meg inn på hastetime da jeg hadde en betennelse i kroppen som gjorde meg i elendig forfatning. På tross av at han ikke hadde legevakt, og på tross av at han hadde flere pasienter før meg i køen så hjalp han meg først, og det på en respektfull, god og ryddig måte.
Og jeg fikk gode råd, og takk til legesekretær som også viste eksemplarisk forståelse og service. Det føltes helt himmels i en situasjon hvor almenntilstanden var kraftig redusert. Mange millioner takk!!!

Ikke bra

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Dårlig kommunikasjon og brukte nedsettende betegnelse på pasientgruppe.
Språket er et problem for tilstrekkelig kommunikasjon.

Flink lege