Storgata Legesenter Drøbak

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Storgata Legesenter Drøbak

Så snill og forståelsesfull!

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Kan ikke få fullrost denne mannen nok etter at han tok meg inn på hastetime da jeg hadde en betennelse i kroppen som gjorde meg i elendig forfatning. På tross av at han ikke hadde legevakt, og på tross av at han hadde flere pasienter før meg i køen så hjalp han meg først, og det på en respektfull, god og ryddig måte.
Og jeg fikk gode råd, og takk til legesekretær som også viste eksemplarisk forståelse og service. Det føltes helt himmels i en situasjon hvor almenntilstanden var kraftig redusert. Mange millioner takk!!!

Ikke bra

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Dårlig kommunikasjon og brukte nedsettende betegnelse på pasientgruppe.
Språket er et problem for tilstrekkelig kommunikasjon.

Flink lege

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Flink lege lytter til hva du sier. Undersøker bra . Svarer tlf raskt eller ringer opp. God service. Anbefaler han.

Legekontor uten kontroll.

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Når det en sjelden gang ikke er telefonsvarer som er lege på dette kontoret, kan man prøve pasientskyen.
Da vil man kunne oppleve et totalt tåkesvar, og det bekreftes at e resept er skrevet ut.
Dette stemmer da ikke, og det er et godt råd å bestille ny resept minimum en uke eller 2 før man går tom.
Er litt i tvil om lege faktisk fysisk er tilstede ukentlig.
Vil på det sterkeste fraråde dette legekontoret.

Mer imøtekommende og trygg

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Etter å ha brukt Salah en god stund, så kan jeg si at han har funnet seg bedre til rette på Storgata legesenter. Fortsatt litt uorganisert, men tar meg på alvor når jeg først får tatt den god samtalen med legen. Virker som storgata legesenter har for mye pasienter, dette er ikke noe man kan klandre legen for. De gjør så godt de kan