Storgata Legesenter Drøbak

Storgata 27 1440 Drøbak
Tlf: 64 93 16 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Storgata Legesenter Drøbak

Så snill og forståelsesfull!

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Kan ikke få fullrost denne mannen nok etter at han tok meg inn på hastetime da jeg hadde en betennelse i kroppen som gjorde meg i elendig forfatning. På tross av at han ikke hadde legevakt, og på tross av at han hadde flere pasienter før meg i køen så hjalp han meg først, og det på en respektfull, god og ryddig måte.
Og jeg fikk gode råd, og takk til legesekretær som også viste eksemplarisk forståelse og service. Det føltes helt himmels i en situasjon hvor almenntilstanden var kraftig redusert. Mange millioner takk!!!

Ikke bra

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Dårlig kommunikasjon og brukte nedsettende betegnelse på pasientgruppe.
Språket er et problem for tilstrekkelig kommunikasjon.

Flink lege

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Flink lege lytter til hva du sier. Undersøker bra . Svarer tlf raskt eller ringer opp. God service. Anbefaler han.

Legekontor uten kontroll.

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Når det en sjelden gang ikke er telefonsvarer som er lege på dette kontoret, kan man prøve pasientskyen.
Da vil man kunne oppleve et totalt tåkesvar, og det bekreftes at e resept er skrevet ut.
Dette stemmer da ikke, og det er et godt råd å bestille ny resept minimum en uke eller 2 før man går tom.
Er litt i tvil om lege faktisk fysisk er tilstede ukentlig.
Vil på det sterkeste fraråde dette legekontoret.

Mer imøtekommende og trygg

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Etter å ha brukt Salah en god stund, så kan jeg si at han har funnet seg bedre til rette på Storgata legesenter. Fortsatt litt uorganisert, men tar meg på alvor når jeg først får tatt den god samtalen med legen. Virker som storgata legesenter har for mye pasienter, dette er ikke noe man kan klandre legen for. De gjør så godt de kan

Svært grundig

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Undersøker grundig ved symptomer. Diagnose ble raskt avklart tross veldig utypiske symtomer som var årsak til å ta kontakt. (fått tilbakemeldingfra flere leger på AHUS at det var meget godt gjort å peile inn diagnosen så raskt) All kontakt i forbindelse med oppfølging går utmerket.

Dårlig organisert Fastlege

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Skal ikke si at han er noen dårlig lege , men har et problem med å organisere tiden sin .
Jeg har i tiden jeg har brukt Storgata legesenter hatt fem forskjellige vikarer og problemer med at de kommuniserer ikke .
Timebestilling er et kapittel for seg selv hvor du møter opp og kommer til stengt dør, det må da kunne gies beskjed om at timen er kansellert eller flyttet.
Jeg har også hatt en stygg hendelse med en av Legeskreterene (en av mange vikarer.).
Nok for være nok og Ønsker å bli overflytt Stig Stephansen kontor,senest i dag kom jeg til stengt dør med time kl.0815 ved Storgata legesenter.

Lang ventetid og lite tilgjengelig på telefon

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Anbefales ikke som fastlege.
Må beregne å komme inn til legen 1-2 timer etter avtalt legetime. Og bruke over 3 timer for å bli ferdig med enkle urinn og blodprøver o.l.

Behagelig og dyktig

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Føler meg velkommen, tas på alvor
Grundig eksaminasjon, stor spennvidde
God behandling og oppfølging

Min nåv fastlege

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Overtok praksis etter en lege som var godt innarbeidet.
Dårlig tilgjengelighet - henvendelse pr tlf. fungerer dårlig, henvendelse pr sms fungerer dårlig. Det er vanskelig å få fornyet e-resepter. Bruker gjerne 4-5 dager på å få korrekt resept lagt ut.

Tillitsfull,interessert og kunnskapsrik

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Etter 2 år med usikkerhet i forhold til hvem som skulle overta fastlegepraksisen i Storgata legesenter, fikk vi ved nyttårstid 2014 endelig visshet om at denne legen skulle bli vår fastlege permanent.
Vi var meget usikre på hvordan han ville bekle sin nye jobb.
Vi er overbevist om at han gjør en god jobb og er oppfølgende vi sin praksis.
Han snakker godt norsk! Han er meget sympatisk og tar meg på alvor!

Språkbarriere

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

Dette legesenteret har hatt utrolig mye vikarer de siste 2 årene. Denne legen snakker gebrokkent norsk, og det er tidvis vanskelig å gjøre seg forstått. Det er også mye venting før og midt i konsultasjon til tider. Legen er ellers grei, og ser deg og dine utfordringer.

Sekretæren er lite serviceinnstilt. Men de svarer raskt på telefon og du får raskt time!

Not recommended

Lege: Salah Fadel Hussein Skrevet

I went to this doctor as he was a vikar for my normal doctor. He wasn't directly unfriendly, but I was uncomfortable there. He didn't seem to listen to what I was saying, and asked me to repeat what I told him over and over again, when he asked how long ago the injury happened (the answer was just "3 months", so it should have been easy to understand! He asked me what I thought were irrelevant questions for the problem I had.

He referred me to get an "undersøkelse" at unilabs in Oslo, which is not public and therefore cost me almost an arm and a leg. It wasn't urgent, either.

In addition, the SMS system at this office (Storgata) is not functioning correctly. They made an appointment for me and sent an SMS to confirm, but I never received it. After I missed the appointment (since I didn't know about it!) they sent me a bill. They didn't believe me when I said I never received the SMS, and I had to deal with the company that sent the bill. If you want an appointment, you need to call.

The only positive thing was that the office was clean and pleasing to the eye.

Needless to say, I switched my doctor because he became a fastlege at the office.