Prinsensgate legesenter

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av Prinsensgate legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Jens Torgny Ekelund Skrevet

Jens er en omsorgsfull lege. Yvonne (sekretæren) er alltid hyggelig, flink og snill. Takk for en god jobb!

Vanskelig å få time

Lege: Elisabeth Schou Skrevet

De sier på tlf at de åpner 09:00. Men man kommer bare til telefonsvarer!
Ellers vanskelig å få time og hun har alltid dårlig tid når du er der.

Alltid bra!

Lege: Elisabeth Schou Skrevet

Jeg har brukt denne legen i 30 år, og har alltid følt meg veldig godt ivaretatt. De gangene jeg har vært akutt syk, har det ikke vært noe problem å få time umiddelbart. Legen er interessert i å finne gode løsninger, som ikke alltid innebærer medisinering, og dette er bra! Hun har respekt for og tro på annen type behandling der det kan være et godt alternativ og henviser ved behov. Dette gjør at jeg føler meg trygg på at den behandlingen jeg får er god. Jeg har aldri følt at jeg ikke har blitt tatt på alvor, denne legen er utrolig flink!

Alltid tilgjengelig og på tilbudssiden

Lege: Jens Torgny Ekelund Skrevet

Mitt inntrykk er at dette er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Husker alt og alle uten å måtte sjekke i journalen og er tydelig i sine tilbakemeldinger. God steming og rent og strukturert miljø på kontorene.

Fornøyd

Lege: Elisabeth Schou Skrevet

Har brukt legen i snart 40 år. Noe ventetid, men hyggelig og flink lege. Føler meg ivaretatt. Om det er akutt, får jeg raskt time. Sekretæren som er vært der hele tiden, er jeg veldig fornøyd med. Hyggelig og voksen dame! Hun kan og skjønner mye. Ser ut som det går mot en ny, hun også hyggelig.