Arkaden legesenter

Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Dyktig lege!

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Hyggelig og dyktig. Flink til å forklare, ta seg tid til pasientene, og man føler seg trygg på hans kunnskaper og ærfaringer.
I tillegg har han en flink kollega, Zakeri, som ofte vikarierer når han selv er borte.
Har holdt meg til Bårtveit i mange år, kommer aldri til å bytte frivillig.

Dyktig og fantastisk lege!

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Er så glad jeg får gå til Bårtvedt. For meg så er han en "perfekt" lege, han tar meg på alvor, tar seg tid til å høre og han gjør tingene på en ordentlig og flott måte. Han fortjener all den rosen han kan få!! Jeg stoler på han og han har gitt meg god hjelp.

Den beste

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Fantastisk lege og menneske.Glad for at jeg er pasient hos han.
Han bytter jeg nok ikke bort.Veldig flinke kontorsøstre også og altid så vennlige

En flott lege

Lege: Ove Ullensvang Bårtvedt Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege siden ordningen startet og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg, og ungene, kommer alltid til for akuttimer dersom vi ringer kl 8 og ellers syns jeg ikke det er urimelig lang ventetid. Han tar seg alltid god tid og er omsorgsfull og lyttende. Han bryr seg om pasientene sine, det er helt tydelig. Jeg får alltid veldig god oppfølging av ham og han henviser videre dersom det er nødvendig uten å stusse. En fantastisk lege og et veldig bra legekontor med flinke folk.

Strålende fornøyd med Dr. Zakeri.

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Har hatt Zakeri som fastlege i over ti år, og har aldri vært noe annet enn fornøyd. Han er rask, effektiv, tar deg på alvor og fyller ikke legetimen med unødvendigheter.

Samtidig er han vennlig, nøye og hensynsfull, og han henviser umiddelbart videre om han føler det er grunnlag for dette. Som pasient med kronisk sykdom føler jeg meg meget godt ivaretatt av både Dr. Zakeri og hans fantastiske personale.