Brugata Legekontor

Brugata 4 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Brugata Legekontor

Veldig fornøyd!

Lege: Ibrahim Abureya Skrevet

Tenker helhetlig og tar seg god tid. Følger også godt med på behandlinger utenom fastlegen. Profesjonell og omsorgsfull. Føler meg godt ivaretatt!

Lege som lytter

Lege: Ibrahim Abureya Skrevet

Abureya er en lege som lytter og som virkelig tar deg på alvor. Man føler seg alltid velkommen, og han bruker god tid hver gang jeg er der.
Han viser at han bryr seg om pasienten, og kommer med mange gode tips. Han er rolig og tålmodig som jeg synes er positivt!

Ikke minst er skrankedama utrolig hyggelig! Man gleder seg til å besøke dem når man har legetime her.

Kunnskapsrik og tilstedeværende lege

Lege: Ibrahim Abureya Skrevet

Man føler virkelig at man blir hørt, sett og tatt på alvor. Rask digital tilbakemelding gjennom pasientsky der det er mest hensiktsmessig. Topp lege!

Lyttende, og kunnskapsrik

Lege: Ibrahim Abureya Skrevet

Utrolig dyktig lege, med bredt kunnskapsfelt, lytter, tar seg tid, og går den ekstra mila for sine pasienter.
Anbefales på det sterkeste!

Et godt valg

Lege: Ibrahim Abureya Skrevet

Jeg opplever alltid at jeg blir veldig godt tatt vare på hos Abureya. Både fysiske og mentale problemer blir tatt på alvor, han har god kunnskap og ser ting pasienten ikke alltid er klar over selv. Han er rask med å sende pasientene sine videre til riktig instans enten det er psykolog eller kiropraktor, og sørger raskt for riktig behandling.

Ventetiden for å komme inn er som regel kort også. Svartiden på telefon er tidvis litt lang, men jeg har stort sett opplevd å få komme samme dag for hastesaker. Damene på kontoret/lab-en er også veldig hyggelige!