Lege Jean Claude Bishikwabo

Telefonnummer400 99 393400 99 3 ...
3. etasje Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Jean Claude Bishikwabo

Bare masse surr.

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Jeg har hatt denne legen i ganske mange år. Men nå skjønner jeg at jeg bør finne en ny.
Får ikke de reseptene jeg trenger og de reseptene jeg får er ikke i den mengden jeg trenger.

Helt fantastisk!

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Til tross for at jeg hadde gått feil (fastlegen min hadde flyttet siden sist), så tok Jean Claude meg inn så jeg fikk gjort det jeg kom for. Superhjelpsom, vennlig og grundig. Takk for hjelpen!

Utilgjengelig og kranglete

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Byttet til Jean Claude som lege etter å ha flyttet. Jeg er en sunn og frisk mann og ønsket time til en vanlig blodprøve. Dette måtte jeg krangle meg til, da det "ikke så ut som jeg trengte det". Det var flere år siden sist jeg hadde tatt en blodprøve...

Jeg fikk naturligvis påvist en rekke allergier jeg har hatt hele livet, men har ikke fått utskrevet noe resept på dette heller for helt vanlige allergitabletter jeg har brukt hele livet.

Det var også ekstremt lang ventetid på denne ene konsultasjonen, men måtte fortsatt vente i over en time etter oppsatt tid før han var tilgjengelig. Resten av personalet var ikke akkurat hyggelige heller.

Velg noen andre! Jeg bytter fastlege.

Dyktig og vennlig

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Jean Claude er en hyggelig og flink lege. Lett å snakke med og alltid hjelpsom. Jeg hadde han som min fastlege da jeg bodde i Halden, og har bare gode ord å si om han.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

En støttende og flink lege. Tar pasientene på alvor og lytter til hva du sier.
Godt humor og latteren sitter løst, når man kommer til legetimen.
Man føler seg velkommen.

kan bruke lang tid på hver pasient, men da sitter du med følelsen at du blir hørt.