Lege Jean Claude Bishikwabo

3. etasje Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av Lege Jean Claude Bishikwabo

Lyttende

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Gir intrykk av å ha god tid til meg og lytter til det jeg sier. Stiller relevante spørsmål og bruker den tid som er nødvendig.

Bra lege, men dårlig legesekretærer

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Jean Claude er en bra lege som tar seg god tid til hver pasient, men det trekker kraftig ned at resepsjonistene virker svært sure, irriterte og tunghørte når man skal betale i resepsjonen. Er ikke noe hyggelig å komme dit pga dette. Man får heller ikke med seg kvittering etter man har betalt.

Veldig hyggelig

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Han er utrolig hyggelig, alltid et stort smil og tar seg veldig god til hver eneste pasient. Man kan fort bli sittende og prate lenge med han, noe man kan se på ventetiden som kan være litt lang. Men han er veldig koselig og sender videre til spesialist om du vil det. Aldri hatt noe problemer med resepter eller å få time hos han.

Ok førsteinntrykk

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Var flink til å henvise og følge opp blodprøvesvar og slike ting, men virket som han ikke lyttet til meg og var nedlatende i måten og snakke på. Følte at han ikke tok meg seriøst. Totalintrykket er at han fremstår som en ganske uerfaren lege. Ikke legen å anbefalle dersom det faktisk feiler deg noe.

Utmerket fastlege

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Rolig fremtreden, utstråler meget tillitsfull, god til å lytte, ser på deg og gjør en grundig jobb. Kort ventetid.