Lege Jean Claude Bishikwabo

Telefonnummer400 99 393400 99 3 ...
3. etasje Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Jean Claude Bishikwabo

Helt topp!

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Får alltid god hjelp, kan varmt anbefales til store og små!.
Han er god på både fysisk og psykisk helse og når han ikke vet så henviser han videre.

Bra

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Har et godt inntrykk av denne legen. Ingenting å klage på. Jeg fikk hjelp med det jeg hadde behov for og fikk henvisning videre.

Veldig hyggelig

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

God og omtenksom, bryr seg om pasientene sine. Hyggelig å snakke med. Veldig behagelig og rolig person, god oppfølging. Alltid blid når man møter han.

Vanskelig tilgjengelig lege

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Jeg byttet til denne legen for noen år siden, da min tidligere fastlege var umulig og få kontakt med. Ikke var det svar på telefonen og ikke mail eller noen dataløsning for bestilling av time. Hos lege Jean Claude Bishikwabo var det Pasietsky datasystem som har fungert bra. Nå er det telefonen som gjelder for denne lege også. Og når du da kommer frem på telefonen så får du kjeft av en ubehagelig kundemottager, som sikkert er ganske lei etter minst en time i telefon med pasienter. Dette er ikke holdbart, når vi i en pandemi ikke skal møte opp hos fastlegen for legetime men ringe eller bruke data som legen ikke har i 2020. Jeg vurderer og sette meg opp for bytte av fastlege.

Trygghet.

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

En fantastisk lege på alle måter.Han lytter til det du har å si,og gjør en grundige undersøkelse.Han tar seg god tid så en får svar på det en spør om.Følte meg trygg og veldig fornøyd .Helt unik.👍😁🙋‍♀️