Lege Jean Claude Bishikwabo

Telefonnummer400 99 393400 99 3 ...
3. etasje Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Jean Claude Bishikwabo

Den tregeste legen

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Han er veldig treg, må regne med og vente opptill 1 time på og komme inn til avtale tid. Mye og gjøre. glemmer fort ting. Men en veldig trivelig person. Hyggelig og snakke med. Men regn med ventetid når det gjelder han.Var en periode med og få tak i dem på telefon. kunne stå i gå helt til du legger på.

Meget fornøyd.

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Meget godt fornøyd. Han tar seg god tid med hver pasient. Meget pliktoppfyllende, hyggelig og tillitvekkende.

Kjempefornøyd med vår nye lege

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Har ikke hatt denne legen lenge,men vi,mine barn og jeg er veldig glad for å ha fått denne legen.Han er en forsiktig og rolig person,som passer til mine forsiktige og sjenerte barn.Barna fikk tillit til han allerede ved første besøk,-og det er kjempeviktig når barn er av den sjenerte sorten.Opplever selv å bli tatt på alvor,sender deg videre med sånt som han ikke kan bistå med.Det forteller meg ganske mye om en lege,han sender deg til noen som kan dette bedre enn han selv-ikke alle leger gjør dette i første omgang-prøver selv en god stund og det eneste som skjer er at du må gå der enda lenger med plagene.Sist vil jeg jeg bare si at jeg synes det er så hyggelig med en lege som er så blid,man må jo bare bli på godt humør selv når man kommer til timen sin,uansett hvor dårlig man er.Det hjelper med en lege som skinner som sola:) Hilsen fra ei som er veldig glad for å ha fått denne legen til vår nye fastlege.

For dårlig - på alle mulige måter

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Svært kritikkverdig! Han hilser ikke på deg når du møter opp, følger ikke opp prøver eller videresender papirer som avtalt. Du bør virkelig være frisk og ressurssterk for å kunne gå til en slik lege. All oppfølging er nemlig opp til deg som pasient.

Min opplevelse av legebesøket: Han kommer til legesenteret en halv time etter at jeg hadde avtale. Men føler ikke noe behov for å beklage at han er for sen, ei heller hilse eller opptre etter normal høflighet. Han syns nok navnet mitt var veldig morsomt, for han sitter å gjentar det for seg selv mens han småler.

Det meste av tiden går med til at han ser på PC'en, av og til skriver han noen ord, og for øvrig sitter vi der i pinlig stillhet. Avtalen avsluttes med at jeg spør om jeg kan gå. Etter avtalen begynner jobben med å skaffe til veie alle papirer han skulle levert og sendt, men som ikke er gjort noe med...

Det positive: To av de som sitter i skranken var svært hyggelige, og de beklaget noe av legens feilinformasjoner.

Jeg bytter selvfølgelig lege, og jeg vil anbefale andre og gjøre det sammen.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jean Claude Bishikwabo Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege før. Han tar seg god tid deg som pasient, er flink til å forklare sykdommer og han er hyggelig Man føler at han kommuniserer direkte med deg i stedet for å bare se på dataskjermen. I tillegg har han raskt funnet ut av mine problemer og sendt meg videre til spesialist eller gitt meg medisiner.

Han er også den eneste doktoren jeg har vært hos som sjøl tar blodprøver. Ikke hver gang, men i blant. Det eneste negative er at det ofte er lange ventetid før man kommer inn til legen.