Afrah Medical legekontor

Glennveien 14 1781 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Afrah Medical legekontor

Omsorgsfull, klok og en som kan faget sitt.

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

En fantastisk lege som raskt oppdager hva som skal gjøres og gjør det!
Alltid omsorgsfull og har tid til å lytte.
Kan faget sitt på alle områder.
Kan være litt ventetid på å komme inn, men årsaken til dette er at hun tar inn akutte tilfeller og kanskje bruker nødvendig, men litt lang tid på pasienter som trengte det akkurat denne dagen.

Møter deg alltid med et smil og en hyggelig hilsen.

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Hun møter meg alltid med et smil og oppmuntrende ord, jeg føler meg alltid meget godt ivaretatt hos Dr. Afrah. Hun er fink til å lytte til hva du forteller og tar deg på alvor. Er hun usikker på noe henviser hun deg videre, og det er en trygghet.
Det at folk klager på at de ikke tar tlf og at det er vanskelig å komme i kontakt med legekontoret, det er egentlig ikke noe problem. Send de en sms, si du trenger en time haster det så skriv haster. Eventuelt skriv i sms, kan du være snill å ringe meg, og da blir du oppringt. Altså ikke noe værre enn det :-)

Her har du en kontorsøster som har blodprøver, hjertetester, skriver timer til de som er i resepsjonen m mere, da er det ikke rart hun må prioritere når ting står på for fullt :-) Så send sms folkens.

Men tilbake til Dr. Afrah for meg og sønnen min er hun verdens beste, og jeg er så gla hun fortsetter i Halden :-)

Den beste lege jeg har hatt!

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Fra første kontakt ble jeg tatt alvorlig. God oppfølging. Seriøs lege. Lytter til det jeg har å si og har gitt meg godt oppfølging.
Har vært en god støtte i en vanskelig periode i livet mitt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Kjempeflink, veldig hyggelig og tillitsvekkende, tar meg på alvor, bryr seg om pasientene . Utrolig fin person.

Hun har stilt opp og støttet meg i samtaler med arbeidsgiver og NAV under sykemelding periode ,veldig hjelpsom.

Føler at jeg blir meget godt ivaretatt med henne som min fastlege.

Kjempefornøyd

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Beste legen som finnes, har vært min fastlege i mange år .
Hun er utrolig sympatisk,hyggelig og dyktig, virkelig bryr seg om pasientene sine.Tar seg tid,undersøker nøye og følger opp pasienten.
Hun tar pasienten på alvor, og henviser om det er behov.

Flott, kjempe hyggelig blid ny helsesekretær :-)

Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt.